luni, 26 august 2013

NOTD : Light me up a cigarette

Hello ladieees !
Cum v-am promis , postez mai des ! Sper sa ma tin de treaba si sa nu va mai dezamagesc :)) .
Astazi va prezint o manichiura putin mai ciudata , spun si eu . Daca ati citit postarea anterioara , probabil stiti deja ca am unghii ascutite si ca imi plac mult . Pe langa asta , unghiile stiletto arata superb cand sunt mai incarcate , bineinteles ca nici cu o culoare nude nu sunt urate , din contra ♥!
Manichiura de mai jos e extrem de simplu de realizat , nu aveti nevoie decat de maxim 5 oje , eu am folosit baza + top coat , oja mov e S-he Stylezone  #121 (o gasiti in DM) , oja taupe ( da , e taupe , folosesc top coat uv si de aia pare mai albastruie ) e Barry M #cappucino si pe deasupra am pus cu o pensula de nail art glitter-ul de la Miss Sporty #3004 cred :))) .
Fiindca era prea simpla dupa ce am pus glitter-ul , am completat cu strasuri , multe strasuri ♥ , iar pe inelar am facut o cruce ( nu sunt religioasa , nu cred in Dumnezeu ,dar am o pasiune pentru cruci =)) ).
Cam atat pentru azi , ne vedem in curand sper .
PS : Titlul e metaforic , nu are nicio legatura cu postarea :)).
Kisses ♥









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...