sâmbătă, 27 aprilie 2013

What I bought today + Cosmobeauty 2013

Hi ladieeeeess ♥
Am revenit si eu , in sfarsit , dupa 1000000 de ani . Probabil ca stiti deja ca de ieri pana maine la Sala Palatului are loc expozitia Cosmobeauty , de unde pasionatele de beauty pot sa cumpere produse de la firme care nu se gasesc in general , gen Inglot , Nyx ( in  Marrionaud se gasesc , dar nu au sortimentul foarte variat ) , Color Club , Gosh , Orly , Konad etc. Suficient cu vorba , sa trecem la poze :).

De la Cosmobeauty , am cumparat doar ce vedeti in imaginea asta , am fost cumpatata , zic eu :)) . Prima oja a fost 10 lei , a doua 8,5 lei si a treia 37 ( parca ) .Luciul de buze a fost tot 8,5 lei si e in nuanta #36 Ballerina Pink , nuantele ojelor le voi scrie sub poza cu swatch-uri.

Cand ma intorceam de la Cosmobeauty , am oprit la un Dm  ( am venit pe jos pana la Uniri :)) ) si am luat 2 pungute cu panite ( 5-6 lei/buc) , un hand sanitizer de la Fresko - 6-7 lei si o oja de la Opi , din colectia Selena Gomez -23 lei .

De dimineata , inainte sa merg la Cosmobeauty am fost si in Cora , am plecat cu o masca MJ ( 7 lei ) si un demachiant bifazic de la Nivea ( 14 lei ).

In drumul meu spre casa , am intrat si la un magazin cu diverse chestii pentru unghii si nu numai , am luat 2 oje cu sclipici dragute (6 lei bucata ) si am intrat si la Catena sa-mi recumpar picaturile pentru ochi ( 28 lei )

Era sa uit , de la Cosmobeauty am plecat si cu muuuuulte muuuulte pliante :)

De la stanga spre dreapta : 
1.Nicole by OPI - Confetti fun
2.Just #119
3.Just - fara numar 
4.Color Club - Ultra Astral
5. Orly Walk down the aisle
6.Orly -Festival Lights


Cam asta a fost si postarea , pana data viitoare va pup ♥

Un comentariu:

  1. Dragutttzzz
    te-ai plimbat mult :*
    http://btl-allysa.blogspot.ro/ te invit pe la mine :*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...