marți, 9 aprilie 2013

Favoritele momentului

Hi ladies , m-am intors , am iesit de la hibernat , ca doar e primavara... IN CALENDAR .
Stiu , long time , no see , shame on me! Atunci cand n-ai inspiratie , n-ai , nici acum n-am , dar asta e partea a doua  :)) . Promit ca o sa incerc sa postez mai des , nu stiu cat de tare o sa-mi iasa , dar totusi exista sperante .
Dupa cum ati observat din titlu , astazi va prezint cateva produse pe care le-am folosit destul e mult in ultima perioada , nu o sa fac favoritele lunii  , nu imi schimb produsele asa des si nu cred ca are sens sa va arat luna de luna aceleasi produse .

1. Nyx Concealer in a Jar - corector bun , rezistent , perfect .
2.Rimmel London Silky Loose Face Powder - din pacate au scos de pe piata pudra asta , au inlocuit-o cu una cu ambalaj albastru si cu un match prin nume , nu-mi aduc aminte :)))
3. Max Factor FaceFinity - acoperire mare , rezista , e ok , eu cand il folosesc il combin cu o mini crema de la Yves Rocher si e mai light.
4. Maybelline Affinitone Concealer - lumina din Dm m-a facut sa iau o nuanta cam inchisa , dar tot l-am folosit , sub fondul de ten

La capitolul farduri , mai rarut , dar totusi mi-au placut mult aceste produse de tip tus/creion .
5. Yves Rocher Sexy Pulp - ma asteptatm la mai mult , dar nuu! E un rimel cu efect natural , care separa genele super bine , dar nu alungeste..
6.Sephora Eyeliner #noir violine - tus mov , rezistent , I love it
7.Creion sprancene Rimmel , atat , ce pot spune despre un creion de sprancene :)) ?
8.Bourjois Paris , creion waterproof #43 green insomniak 
9.Nyx Milk  , mai vreti si detalii :)))?
10.Sephora Crayon Jumbo 12h bla bla bla  , nuanta 03 grey - perfect ♥
Nyx Milk si jumbo-ul de la Sephora le-am folosit cu brio pe post de primer :)

Scuzati watermark-ul , Light Image Resizer s-a gandit ca e cazul sa isi bata joc de mine putin :)))

Aici vedeti alt fundal pentru ca m-am apucat sa fac swatch-uri si sa pozez si de produse am uitat , le-am pozat si pe ele la doua saptamani distanta :)))
11.Gloss Artistry ,pigmentat , miroase bine
12.Maybelline Color Sensational Vivids #912 electric orange - portocaliul perfect ♥
13.Maybelline Color Sensational Vivids #906 Hot Plum - asta e cel mai superb si perfect ruj pe care l-am avut vreodata , rezista eroic si e o culoare supeeerba ♥
14. Nyx Soft Mate Lip Cream #Milan , are o consistenta geniala , un fel de ruj lichid , e rezistent , cam usuca buzele ,dar tot imi place 


Ojeeeeee!
15. Max Factor Glossfinity #10 Snow White
16. Nicole by OPI , Follow me on glitter
17.Sephora l42 military jacket
18.S-he , nu stiu nuanta si nu o am la mine acum :(
19.Rimmel London Lycra Pro 313 Cocktail Passion
20. essence Snowjam 02 lilac is my style

21. essence Snowjam 02 lilac is my style , de data asta balsamul de buze
22.Yes to carrots , varianta cu menta
23.Gel de curatare exfoliant Clean&Clear
24.O lotiune tonica de la Clean&Clear
25.Bioderma Sebium h2o
26.Crema de zi Nivea
27.Crema de noapte Nivea.

Sincera sa fiu , tin minte ca facusem poze si la cateva chestii de par si la niste produse random , dar habar n-am unde sunt :| . O sa fac o postare separata cu My hair routine cat de curand , daca tot au disparut pozele :)). 
BTW , daca va apare o fereastra sa va logati atunci cand intrati pe blog , apasati pe anulati si pagina se va incarca normal , e un bug si nu stiu ce sa-i fac :(. 

Pana data viitoare , va pup ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...