vineri, 1 februarie 2013

Gold vs. Silver

Mornin'ladies ♥ ! It's me , Theo , va mai aduceti aminte de mine ?
I've got good news , m-am intors si o sa postez mai des de acum incolo , cel putin asa mi-am propus eu .
Cum probabil v-ati dat seama din ultimele mele cuvinte de anul trecut , prima postare pe anul asta este o colaborare , sau cum i-am spus noi , bloggeritele , o "batalie". Aceasta batalie se da intre auriu si argintiu , noi putem sa facem manichiuri , machiaje , outftit-uri si cred ca deja v-ati prins de acest lucru datorita colaborarilor precedente. Cum eu nu am reusit sa aleg intre auriu si argintiu , am zis sa fac ambele variante.
Manichiura cu argintiu e facuta prin ianuarie , dovada fiind unghiutele mici , iar cea cu auriu inca o am pe unghii . Va las cu pozele si sper ca v-a placut banner-ul nostru superb , facut de Laura , pupici ♥

Argintiu ♥





Auriu ♥





Voi care manichiura considerati ca a castigat batalia ? 
Nu uitati sa trecesti pe la "rivalele"mele :)) .

Silver


Gold 


19 comentarii:

  1. superbe ambele variante <3...trebuie sa-mi scot matritele de la naftalina :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte sweet cea pe argintiu si cea aurie as putea spune ca e chiar regala;))

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ti-a placut banner-ul :) Ambele manichiuri sunt super frumoase dar dupa parerea mea manichiura castigatoare este cea argintie . Este absolut senzationala , imi place la nebunie . Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc , si eu ma bucur ca ti-a placut postarea :*

      Ștergere
  4. Ce nice sunt! Nu ma pot hotari :D. Arata super ambele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt superbeeee! Imi place foarte mult cea argintie :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu care imi place mai mult. Ambele sunt reusite!

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Varianta argintie este fenomenala...vreau si eu:). Ce matrita ai folosit pentru model? Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de finute sunt!! Adorabila prima manichiura!

    RăspundețiȘtergere
  9. eu sunt innebunita dupa argint:D si acum tot argintul castiga <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte dragute si elegante manichiurile! felicitari! :)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...