luni, 3 decembrie 2012

NOTD : Fantasy heart

Hi ladies!
Suntem in decembrie , cu toate ca afara parca-i octombrie ..prea multa ploaie, apa , frunze! 
Poate stiti , poate nu stiti , dar eu iubesc iarna pentru ca vine Craciunul si il petrec cu familia mea , dar si pentru ca modelele cu globulete, brazi , fulgi de zapada , reni sunt superbe si de efect . Va intrebati de ce va spun asta ? Ei bine , daca era dupa mine , din primul moment al lunii decembrie as fi purtat modele de Craciun , dar parca totusi e cam too much , asa ca ma limitez la modele mai putin specifice :))) , asa am ajuns sa fac acest model  monoton care nu pot sa zic ca-mi place , dar pur si simplu m-a parasit inspiratia .
Ca baza am folosit Max Factor Fantasy Fire , aplicata in 3 straturi si pentru inimioara am folosit Nail Constellation Pisces de la Mua , dar mai intai am ales bilutele argintii si aurii .
Va las cu pozele , pupici :*









8 comentarii:

  1. Incearca sa nu mai tii degetele drepte pentru ca cel din mijloc arata ciudat. In rest imi place cum a iesit, la lumina puternica oja da impresia ca are fulgisori. :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am eu degetele mijlocii la ambele maini , usor curbate , nu am ce sa fac :)

      Ștergere
  2. Very pretty, imi place forma unghiilor tale.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...