miercuri, 7 noiembrie 2012

NOTD : Me + dots = LOVE

Hi ladies :)
De cand am primit setul de facut bulinute de pe ebay (ma rog , aveam si inainte , dar parca nu-ti vine sa-l folosesti mereu cand e topit trei sferturi :)) )  am tot facut manichiuri cu bulinute , inca incerc diferite variante , modele .
Manichiura asta am realizat-o vineri seara , aveam chef de albastru , apoi mi-am stricat putin o unghie si cum era deja tarziu am zis sa pun putin glitter sa remediez problema . Din pacate tot se vedea , asa ca..am apelat la bulinute! Pentru realizarea acestui model am folosit : base coat ( am mentionat  in postarea anterioara ce base coat folosesc ) , top coat ( la fel :D) , Miss Sporty #320 , Flormar #392,  essence #76 hard to resist si evident un dooting tool ( mi se pare ca l-am folosit pe cel de culoare verde , adica aproape cel mai mare ).
Din pacate , cand m-am trezit eu sambata nu prea mai era soare si nici baterie nu aveam , asa ca unele poze n-au iesit extrem de bine :(.
Cam atat pe ziua de azi , pupici si ne "vedem"la urmatoarea postare , probabil tot o manichiura :D.












17 comentarii:

  1. ce frumoase suuuuuunt <3 imi plac mult de tot <3 - in sfarsit am reusit sa las un coment <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de simpatice sunt! Imi plac mult mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faina e, adorabila...
    Eu mi-am mai facut buline dar le aplicam la nimereala si nu iesea ceva dragut, acum am inteles ca e nevoie de un tipar. M-ai luminat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* , stai linistita , si eu faceam la inceput la nimereala :))

      Ștergere
  4. Imi place ca ai aplicat putin glitter, chiar daca doreai doar sa maschezi niste greseli, astfel arat exceptional!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeesc :* arata chiar bine glitter-ul , e si putin holo :D

      Ștergere
  5. Polka dots la orizont! Arata super manichiura ta! Imi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. ce set? imi poti lasa un link, te rog?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.ebay.com/itm/5-PCS-2-way-Marbleizing-Nail-Art-Dotting-Painting-Pen-/400237125321?pt=UK_Health_Beauty_Nails_Manicure_Pedicure_CA&hash=item5d2ffddec9

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...