miercuri, 21 noiembrie 2012

Lately..

Hi ladies!
Cum probabil ati vazut deja din titlu , in aceasta postare o sa-mi justific absenta si o sa va arat , pe scurt , ce am mai facut in ultimul timp.
Din pacate , de cateva saptamani am un orar extrem de incarcat , mai ales la scoala..am teze , teste , teme , de toate! In fiecare seara imi mai ramane maxim o ora in care pot sa-mi fac unghiile sau altceva si ora aia sincer prefer s-o dorm , parca nu-ti mai vine chef de nicio unghie cand stii ca maine te trezesti la 8 sa inveti la nu stiu ce materie careia nu-i intelegi scopul.
Tot un motiv al absentei mele a fost si Blogger , care a decis sa-si bata joc de mine si sa nu ma mai lase sa incarc poze .
Fiindca simt ca postarea asta a capatat o oarecare nota personala , vreau sa va anunt ca de acum inainte nu voi mai posta postari de tip haul, deoarece am primit un comentariu destul de urat , care mi-a pus capac.
Acestea fiind spuse , va las cu 3 modelase pe care le-am purtat in ultimele 2 saptamani si va invit sa-mi urmariti blogul in continuare pentru ca in curand o sa inceapa o noua serie de proiecte.
Kisses .












3 comentarii:

  1. Foarte frumoase si vesele combinatiile! Si mie imi plac mult unghiutele tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte dragute unghiile, cu buline sunt super adorabile!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...