vineri, 30 noiembrie 2012

In november.. [Pic heavy!]

Hi ladies !
Inca 90 de minute si incepe iarna , unul dintre anotimpurile pe care le iubesc , in care ma simt fericita .
Imi aduc aminte cum anul trecut , pe la mijloc lunii umblam dupa cadouri pentru Craciun si ascultam   Lykke Li - I follow river , pentru care facusem o obsesie , inca existenta. Suficient cu lucrurile despre mine :) sa trecem la subiectul acestei postari . Luna asta am fost lenesa , nu v-am aratat prea multe manichiuri , desi am purtat foarte multe . In ultimele ceasuri ale lunii am decis totusi sa va prezint si restul manichiurilor purtate. Sper sa prinda acest tip de postare si va las cu pozele . Daca aveti vreo intrebare legata de manichiuri , nu ezitati sa lasati un comentariu si o sa va raspund cat pot de repede.
Pupici si o iarna frumoasa !










































4 comentarii:

  1. Vaaaaaai, ce-mi plac!!! ♥ 2 si 3 sunt geniale!

    RăspundețiȘtergere
  2. aproape toate sunt pe gustul meu! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce unghiute frumoaseee:X Nici nu stiu care imi place mai mult, toate sunt deosebite si au niste modele tare dragute :* P.S: am dat startul unui giveaway de sarbatori pe blogul meu, printre premii se afla si o oja tare draguta, daca te tenteaza, te astept cu mare drag sa te inscri:
    http://beautiful-and-special.blogspot.ro/2012/11/giveaway-de-sarbatori.html pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumoase sunt toate modele :X

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...