luni, 5 noiembrie 2012

Ce poti face cu 20 de lei ?

Hi ladies :)
Impreuna cu cateva bloggerite am hotarat sa lansam o provocare , destul de interesanta , si sa aratam ca orice femeie poate sa-si faca mici bucurii cu o suma destul de micuta.
Ideea provocarii era sa aratam ce produse putem cumpara cu 20 de lei , cum nu am vrut sa fug la magazin si sa cumpar iar produse , m-am gandit sa prezint 10 variante cu produse pe care le-am testat , care imi plac si care adunate nu depasesc 20 de lei.
Sa incepem .
1. Dizolvant de unghi pe baza de ulei Kallos ( 5 lei ) , crema de maini de la Cosmetic Plant cu ulei de catina si ulei de masline ( 10 lei din DM) si o oja de la essence , inca le mai gasiti la stand la pretul de 5 lei cele vechi si 8 lei cele mari , in poza este nuanta 76 hard to resist .

2. Aceasta combinatie este mai mult pentru fetele care prefera ochii ceva mai naturali si isi scot buzele in evidenta . Carmex ( 10 lei in Helpnet) pentru o hidratare intensa si rujul de la Avon , in nuanta Temptress ( 10 lei)

3. Oricine iubeste ojele , Miss Sporty 470 ( 6 lei ) si un fard crema de la essence care rezista foarte bine , in poza este 05 camp rock (14 lei)

4. Combinatia pentru un machiaj nude , corectorul ( 13 lei ) si creionul nude in nuanta 19 all I want ( 5 lei ) .

5. Plasturi de la Montagne Jeunesse (8 lei in orice supermarket ) si oja She 220 ( 12 lei in DM)

6. Acest duo de la Balea o sa inlature absolut orice urma de machiaj de pe fata , lapte demachiant ( 13 lei ) , demachiant bifazic pentru ochi si buze ( 7 lei)

7. Pentru ca multe dintre voi m-ati intrebat ce folosesc eu  ca sa am unghiile maricele , aici aveti raspunsul , intaritor de la Miss Sporty Nail Expert Manicure ( 7 lei)  , top coat Disco Tech ( 7 lei ) si pentru ca ne-au mai ramas 6 lei , m-am gandit sa adaug si un gel de dus de la Balea .

8. Un deodorant de la Lady Speed Stick ( 11 lei ) si un balsam de buze de la Nivea ( le gasiti in Kaufland la 7,5 lei acum )

9. Pensula de la essence pentru cut crease ( 6 lei ) si un quad de la essence ( 15 lei ) , am cam depasit aici din pacate :( . Quad-ul din poza este nuanta 08 wood you mind?

Si last , but not least. Un balsam de buze de la Balea Young , miroase foarte feminin si hidrateaza destul de bine ( 5-6 lei ) si oja de la Max Factor , pe care o gasiti la oferta in Dm la 14 lei . Oja din poza este in nuanta Fantasy Fire.

Sper ca v-a placut postarea si ideea postarii  si sper sa vizitati si celalte bloguri pentru a vedea ce produse propun bloggeritele cu care am colaborat . Pupici.

1. Alina lui Brumarel - http://alinaluibrumarel.blogspot.ro/
4. Cristiana Mitran - http://kisstyana.blogspot.ro/

20 de comentarii:

  1. Interesante optiunile tale... Nu pot alege o varianta care imi place cel mai mult. In toate am cel putin un produs care ma tenteaza:P.
    Greu e sa fii femeie:)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de produse minunate si optiuni foarte bune. Trebuie sa incerc si eu top coat-ul Disco Tech, nu stiam de ea. Esti multumita de acest produs, este cu uscare rapida sau nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da :) e foarte bun acest top coat , nu e speed dry , dar nici nu se usuca in 10 ani . Cred ca sunt la a 7a sticluta:))

      Ștergere
  3. Bravo! Mi-a placut sa vad mai multe variante si alternative! felicitari pentru creativitate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca postarea ta este preferata mea. Ne-ai aratat o multime de optiuni si te felicit ca ai avut timp sa te ocupi de asta si sa le structurezi asa frumos. Felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult cum ai facut tu postarea asta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place foarte mult postarea ta! Am niste intrebari. Dizolvantul de la Kallos are acetona? Si ce cantitate e? Eu am o mare obsesie cu dizolvantii. Am incercat cam tot ce e pe piata dar Kallos inca n-am incercat. Si top coat-ul de la Miss Sporty reflecta lumina sau ceva de genul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* Dizolvantul nu contine niciun pic de acetona , din fericire , are un miros superb de citrice . Top coat-ul e asemanator unui top coat normal , diferenta e ca in lumina foarte puternica daca il aplici peste o oja neagra se vede mai mult un albastru marin .

      Ștergere
    2. Daca e fara acetona cat de bine "functioneaza"? Pe mine nu ma deranjeaza acetona. Din contra cand vad "fara acetona" imediat ma gandesc ca iti ia un secol sa-ti stergi oja. Si ce cantitate e? Pare maricel din poza. Mersi si scuze ca te bat la cap :)

      Ștergere
    3. 100 ml ,am uitat sa-ti spun asta in primul comentariu :)) .
      Sterge cam greut din pacate , trebuie sa freci putin , la sclipici cel putin nici nu m-am complicat , cu toate ca Adina de la http://septembriejoi.com/ spunea ca sterge foarte bine :)

      Ștergere
  7. cate idei :))


    vezi ca linkul meu si al Dianei nu functioneaza. remediezi, te rog, problema? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cate combinatii. Foarte faina ideea ta. :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...