sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Ce mi-am mai cumparat saptamana asta ( 7 )

 Hello ladies!
E sambata , azi va arat ce mi-am cumparat saptamana asta , am cam intrecut masura ..dar sa zicem :)) promit sa fiu mai cuminte saptamana viitoare.


Din DM mi-am luat dischete demachiante( 6 lei ) , un fond de ten de la Rimmel Renew&Lift ( keep calm , am citit multe review-uri si toate fetele spuneau ca nu are legatura cu asta , pur si simplu este un fond de ten foarte hidrantant si eu am nevoie de hidratare acum , ~45 lei ) , Movie Colors in nuanta RED ( 30 lei , pun poza la sfarsit cu parul meu ) , crema de bebelusi Bubchen ( 5 lei ) si un gel pentru curatarea fetei , foarte laudat de altfel , am zis sa-l incerc si eu ( 15 lei )

Am fost si in Helpnet ..pentru ca mi-am pierdut Carmex-ul luat saptamana trecuta , deci..altul la rand :) ( 10 lei )

Ojeeeee , daa ! Am cumparat doua de la Maybelline din gama Colorama una galbena #749 si una portocalie  #155 , am fost si la essence si am luat o oja nude , aveam nevoie pentru.. NU VA SPUN :D , e nuanta 03 cookies&cream si una de la Rimmel in nuanta 199 Go cobalt. Cele Maybelline au fost 7,5 lei/bucata , essence a fost 5 lei si Rimmel 10 lei .

Aveam nevoie de acetona , asa ca am fost in Kaufland , tot de acolo am mai luat si un balsam de la Garnier. Acetona 4,5 lei/bucata , balsamul a fost 12 lei.
Pupici ! Va las cu swatch-urile :)



12 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...