sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Ce mi-am mai cumparat saptamana asta ( 6 )

Hi ladies!
Shame on me , shame on me! 
Am cumparat saptamana asta o gramada :| , nu stiu ce a fost cu mine ..sper sa nu mi se intample si saptamana viitoare .
Sa n-o mai lungim si sa trecem la poze.

De la Dm am luat o casetuta superba la doar 20 lei , ce contine 2 geluri de dus , un balsam de buze , un buretel de baie si o gentuta superba.


Tot de la DM mi-am luat un top coat ( 7 lei ) , o oja superba tot de la Miss Sporty ( 6,5 lei ) si o oja de la She ( 12 lei )


Doua rujuri de la Avon , primul in nuanta Temptress (10 lei ) si al doilea in nuanta Very Berry ( 11 lei) , si evident genialul Carmex (10 lei ) , stiu ca am mai cumparat unul acum trei saptamani , dar.. l-am terminat :))!


Un fond de ten , cel pe care il aveam pana acum mi-a ramas oarecum inchis si aratam ciudat cu el pe fata ( 30 lei din DM )

Demachianteee , primul e cel bifazic de la Balea ( 7 lei ) si al doilea e laptele de la Balea MED ( 13 lei)

Swatch-uri!
Stanga Tempress, dreapta Very Berry

Stanga She 220 , dreapta Miss Sporty 470

Stanga Miss Sporty 470 , dreapta She 220 .

Pupici !

4 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu multa placere! Si eu am pus ochii pe Miss Sporty 470, e superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* Oja are o culoare foarte frumoasa , ma bucur ca nu am luat alta :)

      Ștergere
  2. Vaaai , ce dragute sunt ojele , perfecte pentru vremea de acum :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu :D special pentru vremea de acum le-am luat , nu prea aveam oje de toamna :(

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...