luni, 1 octombrie 2012

Oktoberfest Colab



Haha , daaa stiu :D ! Interesant proiect , Anca are cu adevarat inspiratie cand vine vorba de proiecte noi :). 
Cum in perioada asta se desfasoara Oktoberfest ,am zis sa facem si noi un proiect in cinstea acestei sarbatori a berii.
Va asigur ca nicio bloggerite ( cel putin , din cele pe care le cunosc eu ) nu este betiva , deci keep calm .
In mintea mea era totul mult mai ok , doar ca atunci cand m-am apucat de manichiura eram foarte racita si imi tremurau mainile groaznic :(.
Sper totusi sa va placa ideea , chiar daca modelul in sine nu este cel mai reusit si sa treceti si pe la celelalte participante care vor posta in decursul perioadei 1-3 Octombrie.
Kisses :*











10 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...