duminică, 7 octombrie 2012

NOTD : Purple flowers

Hi girls , NOTD e cam impropriu spus , merge mai mult NOTN :))).
Acum cateva saptamani , cred :D v-am prezentat un haul cu mai multe oje . Ei bine , cum oje noi = jucarii noi  am zis sa le incerc .
Pentru aceasta manichiura am folosit absolut toate ojele din acel haul , placuta tot din haul  , striping tape si cam atat :D
Va las cu rezultatul si eu zic sa stai pe aproape , in cateva zile urmeaza o manichiura in culori asemanatoare , dar zic eu ceva mai interesanta :D.
Nu uitati sa va abonati prin GFC si sa dati like paginii mele de facebook.










6 comentarii:

  1. Foarte frumos! Mai ca imi faci pofta de o mani mov cand eu sunt in perioada mani rosie :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) eu sunt in perioada mov , am folosit deja jumatate de sticluta de mov :))))

      Ștergere
  2. Ce dragute sunt. Daca stau sa ma gandesc...eu nu am facut niciodata o manichiura cu floricele. ;))
    Ar fi cazul. :) :*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...