miercuri, 31 octombrie 2012

It hurts like hell!

Cu toate ca Halloween-ul nu este sarbatoarea noastra , ci una imprumutata , petrecerile de Halloween tot se tin si mie una mi se par foarte interesante.
Cum aproape toata blogosfera a postat look-uri , manichiuri , etc cu tematica de la Halloween , inclusiv eu , asta fiind a doua postare , am zis sa imi incerc si eu talentul ( inexistent , de altfel) si sa vad cum arata mana mea macelarita . Ei bine , fiind prima incercare n-a iesit nimic interesant , ideea era sa invat din greseli si sunt sigura ca urmatoare rana o sa-mi iasa mult mai bine , o sa arate mai reala . Stiu exact unde am gresit , am aplicat lipiciul cu degetele ( daa  , ati citit bine :)) ) , am folosit servetele putin cam groase si am exagerat rau cu sangele fals , lipsa de talent si evident , lipsa de materiale.
Astept un feedback sincer si va invit sa ma urmariti prin GFC si sa da-ti like paginii mele de facebook
Pupici si ..








6 comentarii:

  1. nu conteaza daca ai gresit ceva...distractia e mare , distractie placuta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, arata minunat si chiar foarte reala. Cat ti-a luat sa creezi acest trucaj?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* in jur de 15 minute , n-am asteptat sa se usuce lipiciul cum trebuie :)

      Ștergere
  3. ba chiar ti-a iesit...arata ca o arsura. good job!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai idee cat inseamna pentru mine asta :* multumeesc >:D<

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...