vineri, 5 octombrie 2012

Gradient Day

Hey girls , new project..yeah!
Proiectul acesta este mai vechi , doar ca nu s-a mai tinut si am decis sa facem altul cu aceeasi tema :).
Dupa cum o sa vedeti , pozele sunt facute la lumina naturala , din fericire am prins putin soare imediat dupa ce am terminat manichiura  :D. Pentru gradient am folosit urmatoarele:
-baza pentru unghii : Miss Sporty Nail Expert Manicure , strong growth
-culoare de baza : essence 79 viva la green ( e cu litera mica ,da!)
-culoarea din buretel : essence 38 choose  me!
-culoare aplicata doar pe varfuri : din oja duo de la essence, capatul numit city that never sleeps.
-top coat : Miss Sporty Disco Tech
-stampiluta , un peste de pe m27

Cam atat cu vorbaria , nu uitati sa va abonati prin GFC ,sa dati like paginii mele de facebook si sa va uitati si la celelalte postari din cadrul colaborarii :). Pupici si sa aveti o ziii minunaaataa :D











12 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...