sâmbătă, 27 octombrie 2012

Ce mi-am mai cumparat saptamana asta ( 5 )

Hello ladies !
Astazi am revenit cu un nou haul si cam atat cu vorbaria ca sunt pe fuga :).


Am fost la essence si mi-am luat corectul ( 11 lei ) , primerul ( 13 lei ) , o oja (5-6 lei parca ) si un creion nude ( 5 lei )

Am dat o comanda pe enatural si mi-am luat o crema hidratanta pe care cred ca ati mai vazut-o si in haul-ul trecut :D asta e pentru mine ( 12 lei ) , o crema pentru maini recomandata de fetele cu care colaborez la proiecte ( 10 lei ) si un ulei de ricin (4 lei)

Am fost si la Dm si am luat un gel de dus pentru celulita care exfoliaza super bine pielea ( 10 lei ) , o oja MS ( 7 lei ) si doua Hand sanitizer de la Fresko ( 8 lei pachetul)

Chestii random , 4 cutiute de plasturi ( 0,5 lei bucata din tramvai) , pore strips de la MJ ( 8,5 lei din Kaufland) si bobby pins ( 2 lei toate)

Cam atat pe saptamana asta , pupici :* si stati pe aproape , in curand o sa postez si swatch-uri pentru oje si creion .

4 comentarii:

  1. Si eu am facut astazi o mica sedinta de shopping essence si printre altele mi-am luat baza de fard :X :)
    Sa le folosesti cu placere >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* sunt tare curioasa cum e baza aia :D de mult tot zic ca o iau si nu i-a venit randul :))

      Ștergere
  2. Crema anticelulitica de la balea ma tenteaza si pe mine. Trebuie sa mi-o iau si eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e crema , e un gel de dus exfoliant :) , nu stiu exact cum actioneaza asupra celulitei fiindca eu n-am , dar e un exfoliant foarte bland cu pielea mea si parca-parca s-au mai dus si vergeturile , e mai mult efectul placebo la vergerturi , dar si asa :))

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...