sâmbătă, 20 octombrie 2012

Ce mi-am mai cumparat saptamana asta (4)

Hi ladiesss!
Stiu ca am spus in postarea de azi , sau ieri :)) ca voi posta duminica haul-ul , doar ca maine am foarte multa treaba si mi-era sa nu ramn cu postarea in urma .
Saptamana asta am fost destul de cumpatata , sa incepem !


Mi-a sosit o comanda de pe ebaaay , yey! 10 "capsule " pentru indepartarea ojei , 10 margarete si 5 dooting tools , fiindca primele au suferit un accident in vacanta , s-a varsat acetona pe ele in bagaj si s-a topit plasticul..rezultatul a fost ciudat , 5 dooting tools lipite intre ele:)) ( apx 6-7$ toate )

Din DM am luat o crema hidratanta , pentru mama si pentru mine o lotiune antiacnee , nu sufar de acnee din fericire , dar cand mai imi apare un cos , asta e remediul meu ! ( 13 lei crema , 13 lei lotiunea)

Sapun lichid cu zmeura ( 6 lei ) si o oja Miss Sporty (6-7 lei )

Astea doua sunt pentru mama , una vrea s-o marite si una sa o pastreze , m-a lasat sa ii fac un swatch celei de la Flormar si am facut si un swatch ojei She , cea pe care o detineam si eu. (11 lei She , 14 lei Flormar)

In stanga e She si in dreapta Flormar
Doua perechi de cercei cu pene , 6 lei bucata de la un Plafar din cartier.

Si cu toate ca nu postez haine pe blog , am zis totusi sa va arat minunatiile astea luate din Leonardo la doar 59 de lei ! Le iubeeeesc <3 p="p">
Cam atat pentru saptamana asta , pupici!

2 comentarii:

  1. Cate lucrusoare frumoase:X Oja de la Miss Sporty arata foarte bine 8-> Sa ne spui si noua cum ti se pare lotiunea anti-acnee, sunt chiar curioasa. Sa le folosesti cu placere pe toate:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am mai avut-o:)) , e foarte buna , nu stiu pt uzul zilnic cum e , dar e iti usuca acneea foarte repede . Multumesc:*

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...