sâmbătă, 13 octombrie 2012

Ce mi-am mai cumparat saptamana asta ( 3)

Hi ladies!
Ei bine , pur si simplu imi place sa fac postari de genul :D , imi place ca vad ce mi-am cumparat si din saptamana in saptamana incerc sa cumpar doar strictul necesar !
Saptamana asta am cumparat destul de putine lucruri , poate fiindca a fost si frig si nu am avut chef sa ma plimb :)).
Sa incepem.

Balsam Leave In de la Gliss , le iubesc! Consum unul la 1 luna jumatate si sunt foarte bune , acesta este pentru protectia culorii si a fost 17 lei din DM

Tot din DM , de la Jessa cutiuta cu absorbante zilnice si un mic cadou in ea :D 6 lei.

Pudraa , mereu cand aveam chef sa pun ceva pe fata mi-era cam imposibil , singura mea pudra era prea inchisa , deci am luat una mai deschisa. Din Kendra , 30 lei

Mascaa , din DM , 14 lei. ( nu-mi ajunge una pe luna :D)

Am fost si in magazinul Unirea si am luat un dizolvant , mi-a placut mult cum se dozeaza.. aveam de gand sa iau si masca dar era 16,5 lei si am zis ca e mai ieftina in DM , acesta a fost 5 lei.

Si last but not least, CARMEX , acest balsam mi-a salvat buzele uscate iarna trecuta si cum a inceput deja frigul , am zis sa mi-l iau . A fost 10 lei in Helpnet .,

Kisses!

14 comentarii:

  1. Sa ai grija cu dizolvantul, e posibil sa mai curga din recipient si distruge cam tot plasticul din cale! :)) Sa-l tii numai in pozitie verticala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu , thank you :D eu il cautam pe cel cu ulei..dar daca pe asta mi l-a dat , pe asta l-am luat :)) e cu acetona ?

      Ștergere
    2. Pai nu e cel cu ulei? Eu pe acela il am si, desi sunt super-multumita de el, am avut mica problema cu scurgerile din ambalaj.

      Ștergere
    3. N-am idee :))) , nu l-am incercat si nici nu m-am uitat pe spate :D poate ala e :))

      Ștergere
    4. Eu asa zic, ca pare la felcu al meu: http://septembriejoi.com/2012/10/01/review-dizolvant-pentru-oja-kallos/
      Nu?

      Ștergere
    5. Ai dreptate ,am fost acum si m-am uitat si e cel cu ulei :)) , tot la tine il vazusem acum ceva timp , doar ca imi aduceam aminte ca ambalajul e cu roz si probabil de asta am confundat :))

      Ștergere
    6. Asta e cu portocaliu, dar majoritatea din colectia Love sunt cu roz pe ambalaj.
      Sper sa-ti placa, eu sunt foarte incantata de el!

      Ștergere
    7. Mai am putin dintr-o sticluta de Blanchette B si il incep pe asta :d si eu sunt curioasa cum e .

      Ștergere
  2. Ce cadou ai primit in cutiuta Jessa? Eu am gasit pensul de la P2 pentru cuticule- dar asta acum 3saptamani. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu drag! Masca de la Kallos o am si eu si este foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* stiuu , sunt la al zecelea borcan cred :)))

      Ștergere
  4. OMG, te speli de 2 ori pe zi de consumi produsele atat de repede?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuu :))) , de doua-trei ori pe saptamana ,dar daca le folosesc de fiecare data se duc repede :))

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...