sâmbătă, 6 octombrie 2012

Ce mi-am mai cumparat saptamana asta ( 2 )

Hi ladies :D
E sambata , avem haul , nu :))?
Saptamana asta am fost putin mai , nu gasesc cuvantul...cumpatata ?
Nu prea am ce sa va spun ,deci o sa trec direct la subiect.

De la Dm am luat dischete(4 lei ) , demachiat Balea Med ( 13 lei ) , balsam par (14 lei ) , un gel de dus (6 lei) , ruj MS ( 12 lei ) si un balsam de buze cu cherry , cred ( 5 lei)

De la un plafar am luat dischete ( 4 lei ) si o tinctura de cimbru ( 8 lei )

Trei Hand Sanitizer  , erau tot in Dm la pachet de 1+1 ( 8 lei ) am luat trei arome si am impartit cu mama :)

Creion pentru cuticule de la p2 , care miroase draagut :D

Si cam atat , pentru pasionatelele serialului Suleyman Magnificul , un designer din Ro a creat copii de la rochiile folosite in serial si le-a expus in Piata Sf. Anton :) va las cu poze , desi nu sunt fana :D , btw : pozele sunt facute cu telefonul :)).






8 comentarii:

  1. sunt dischete mari? eu nu stiam cum sa mai scap de ele.. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da , sunt dischete mari :d mi-e mai usor sa ma demachiez cu ele :D

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. :D imi plac mult gelurile de la Balea , eram obsedata de Sebamed , acum am descoperit ca nici astea nu-mi irita pielea :D I'm in lovee !

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...