miercuri, 12 septembrie 2012

Who doesn't love : Essie Shine of the times ?

Hi girls :D
Astazi va prezint 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Fail intro , oricum ati vazut deja din titlu :)) ( btw , nu bagati in seama watermark-ul de pe prima poza .. ).
Ei bine , aceasta minunatie e destul de veche in colectia mea :) cred ca am luat-o prin aprilie  sau mai .
E plin de flakies si are 13,5 ml . Gasiti cateva dupe-uri la Golden Rose , Sephora , Gosh , Nfu  Oh and others . Dar cum eu n-am avut acces la cele de mai sus , la Sephora nu am gasit-o mai niciodata ..am decis s-o comand pe asta. 
O gasiti la Beauty in the bottle , la pretul de 33 lei .
Este prima mea oja Essie si mi se pare foarte buna , rezista mult pe unghii , arata superb dintr-un singur strat si da un aer elegant unei culori simple . Cea Sephora este 18 lei pentru 5 ml de produs , iar aceasta 33 lei pentru 13,5ml de produs. Mie mi se pare mai convenabila .
Cam atat cu vorbaria , in unele poze se vede putin albastra oja ,dar va asigur ca e vina top coat-ului :)) oja folosita de mine a fost neagra ( si inca este!).














12 comentarii:

  1. Eu nu sunt super incantata de Essie in ideea in care pana acum nu mi s-au parut atat de deosebite pe cat sunt de scumpe, insa oja asta e ft. frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E prima mea Essie :) nu am nici eu o idee prea formata in legatura cu firma :)) cand o sa mai incerc alte oje sigur o sa scriu parerea mea..si eu zic ca nu se merita 33 de lei pentru o culoarea simpluta.. :)

      Ștergere
  2. E superba! Arata foarte bine pe unghiutele tale :*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...