miercuri, 26 septembrie 2012

Time for ..black romance?

Buna dimiii:*.
New post , no project :)))) .
Am pregatit pentru voi , ma rog..mai mult pentru mine o manichiura draguta , mi-a placut mult ideea si cum imi luasem o oja frumoasa saptamana asta ( essence- Time for romance) , am zis sa vad ce poate .
Am aplicat base coat , 2 straturi negru si apoi cu pensula de la oja am acoperit jumatate de unghie si apoi am continuat putin in degrade , top coat and you're done.
Mi-e tare dor de pozele facute la soare , la tara :( .. pana la primavara/vara nu cred ca o sa mai vedeti asa ceva :(..
Cam atat pentru azi , va las cu modelul . Pupici.






20 de comentarii:

  1. Ador Time for Romance, iar manichiura ta arata foarte bine. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* si eu , pacat ca se indeparteaza oribil de greu :))

      Ștergere
  2. E chiar foarte faina manichiura asta!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa combinatie, imi place mult ca nu ai aplicat Time for Romance pe intreaga suprafata a unghiei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* cu cat mai putin sclipici cu atat se duce mai repede jos :))

      Ștergere
  4. Cat de faine sunt, arata foarte interesant asa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte fain, tre'sa incerc si eu treaba asta! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Vaaai...ce idee frumoasa mi-ai dat :D
    Am si eu "time for romance" si tot o combin cu diferite oje :P
    dar la asta nu m-am gandit :)))
    O sa incerc si eu :D

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...