vineri, 7 septembrie 2012

Tag : 7 things

Hi girls :D
Acum ceva timp am citit pe un blog strain un tag destul de interesant .
Acesta cuprindea o lista cu :
  • 7 lucruri ciudate despre mine
  • 7 lucruri care nu le suport
  • 7 lucuri fara de care nu pot sa traiesc
Eu nu prea le am cu tag-urile , dar mi s-a parut interesant si e o metoda destul de buna sa ma mai cunoasteti putin :D

7 lucruri ciudate despre mine

  • iubesc animalele ( prea tare! , am 2 caini , o pisica , 6 iepuri si 2 testoase :)))) ) 
  • singurele flori care imi plac sunt florile de cactus
  • locuiesc singura si nu as schimba asta pentru nimic
  • imi place mult sa dorm , si 24 de ore pe zi daca e posibil :))
  • imi place sa imi organizez ojele si fardurile cat pot de des :D 
  • dubstep-ul este singura muzica ce are efect calmant asupra mea 
  • nu-mi place sa port genti :D
7 lucruri pe care nu le suport

  • oamenii care mint
  • oamenii care se cred superiori
  • ojele OPI  ( sunt groaznice -.- )
  • oja sidefata alba sau rozalie de pe vremea lu' bunica
  • matematica si fizica!
  • sa fiu intrerupta atunci cand fac ceva interesant :))) 
  • perdelele :-s , pur si simplu nu imi plac :)) acasa la mine nu-s perdele si nici nu vor fii curand.
7 lucruri fara de care nu pot sa traiesc


  • telefonul , Ipod-ul si laptop-ul
  • ojele! 
  • balsamul de buze de la Balea cu grapefruit <3 li="li">
  • parfum
  • aparat foto
  • crema hidratanta
  • cercei ( nu am decat doua cutii de cercei  si 5 gauri in urechi ! )


Acestea fiind spuse , sper ca nu v-am plictisit si vreau sa dau acest tag urmatoarelor bloggerite ( btw , au niste bloguri pline de informatii si am invatat multe de la ele :) ), dar si celorlalte fete care vor sa-l faca :D 

6 comentarii:

  1. Buna! Sper sa nu te superi daca il preiau si eu:D :* O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca nu ma supar :) , chiar te rog sa-l faci :D . Sa imi lasi si mie un link sa citesc :)

      Ștergere
  2. OMG :)) cum poti sa spui despre lacurile de unghii OPI ca sunt groaznice ?! Ai incercast macar ? Sunt cele mai apreciate lacuri :| Nu degeaba costa 40 lei bucata :)) Si nu, nu merg dupa ideea ca ce ii scump ii si bun, dar mie imi rezista si o saptamana pe unghii ... Dar stii cum se zice :D Cand vulpea nu ajunge la struguri spune ca sunt acri :)) .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea , bineinteles ca le-am incercat.Trebuie sa accepti ca o oja nu se comporta la fel pe toate unghiile si ca nu tot ce-i scump e si bun .

      Ștergere
    2. Pai atunci ce sa zic nasol :P .

      Ștergere
  3. Si mie imi place sa dorm, as putea sa fac asta intreaga zi:))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...