vineri, 21 septembrie 2012

Purple Madness

Hello girls :) 
New project , yeah! Iubesc proiectele de genul ,simt ca imi pun la incercare imaginatia si chiar imi place acest lucru :D.
De data asta va prezint doua modele , la fel ca la Monday Blues . Bineinteles , cu aceeasi scuza de rigoare :)) ca doar nah , a inceput scoala..no time :(.
Primul model e mai simplut , al doilea nu prea are mov IK! Doar ca oja pe care am folosit-o eu era mov , Max Factor Fantasy Fire , asa ca m-am gandit sa adaug si aceasta manichiura.
Vreau sa imi cer scuze daca am sarit pe cineva care a participat la proiect si o rog sa imi lase comentariu si cand am timp o sa editez , acum am programat postarea si nu s-a incheiat inca inscrierea :))
Kisses si treceti si pe la colaboratoarele mele :)
















Alexa1202 (Alexandra Schnaider) - http://alexa1202.blogspot.ro/
Roxana- Beauty Area - http://luvlov.com/

28 de comentarii:

  1. cat de tare este primul model.:X Ce-mi place.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce unghiute frumoase ai! Iar manichiurile sunt pe masura lor ;))) dar cel mai mult si cel mai mult imi place cea cu buline...e asa de jucausa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* cealalta e putin mai serioasa , asa :))

      Ștergere
  3. Vai cat de frumoase-s! Love love love! Bulinutele ma fascineaza mereu :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :D , cand l-am purtat mi l-a admirat toata lumea :))

      Ștergere
  4. Ti-am mai zis si data trecuta, sunt superbe, te invidiez grav :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac la nebunie modelele alese de tine , super ti-au iesit ! Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe! M-ati terminat astazi cu unghiutele voastre.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte, foarte dragute unghiutele tale cu modele! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase unghiutele> Prima mani e bestiala!!:*

    RăspundețiȘtergere
  9. ii..ce simpatic este primul model! foarte "jucaus" :X

    RăspundețiȘtergere
  10. wooow imi plac la nebunie ambele modele <3 le ador <3

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai o forma f draguta la unghii. Cat despre model, al doilea e simplu si de efect!

    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Desigur, unghiute perfecte, ca intotdeauna. :D
    Da, te urasc :))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...