luni, 3 septembrie 2012

Monday Blues


Hey girls :D
Da , e timpul pentru un nou proiect :D ..cred ca stiti deja regulile si nu va mai tin de vorba fiindca nu am deloc timp , treceti pe la fetele cu care am colaborat si etc :D .
Am scris putin dar la poze o sa aveti o surpiza :D
Kisses.
Btw , la prima manichiura mi s-a parut prea simplu acel degrade si am pus si niste floricele :D.








Laura Mariana - www.classyandpink.com


23 de comentarii:

  1. Ambele maniciuri sunt dragute, dar imi place primul degreade mai mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac ambele dar consider ca prima manichiura este mai speciala, pare mai elegant si atragator!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima e mai muncita :) , a doua e pentru fetele care nu prea au timp sau care nu se pricep :D

      Ștergere
  3. Superbe ambele manichiuri, dar degradeul este absolut demential. felicitari pentru postare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase manichiurile!AI ales oje deosebite! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai o manichiură foarte frumoasă și îngijită.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma gandeam, n-ar fii practic sa facem un post cu InLinks pentru Monday Blues? Ca am vazut super multe si ar fi practic sa le adunam :)
    Daca vreti,organizez eu,let me know pe Twitter la @TreasureChestt
    sau pe Blog The Treasure Chest

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...