sâmbătă, 22 septembrie 2012

Achizitiile saptamanii


Daaaa, tocmai am realizat ca-mi plac haul-urile mult si o sa continui sa fac poze de genul :D.
Daaar , cineva sa ma opreaascaaaaa, cumpar prea multe si nici nu le folosesc :)).
Sa incepemm.

Chestiuta cu dungulite e un suport( 8,5 lei)  , o sa pun o poza cu el in actiune la sfarsitul postarii , agrafe (1,5 lei) , stampiluta fake ( 2,5 lei ) , scotch cu model (1 leu ) . Astea sunt luate din Euroland Unirii.

Am fost in Dm , n-am pacatuit prea mult , un parfum Adidas care era la reducere dar nu mai stiu fix pretul ~20 lei parca. Top coat-ul meu favorit , redus la 6 lei  si un balsam de buze la cutiuta cu zmeura care e si LE , 5,5 lei.

Am fost la standul Essssseeence , cel din Prosper :D. Foarte dragut acolo , doar ca tipa era over blushed si foarteeee mov la ochi si buze roz bineinteles ( cunoasteti prototipul?) si evident , mesteca guma !A m stat 30 de minute pentru toate produsele astea .. si nici  nu m-a lasat sa intru sa ma uit la stand .. trist..o sa merg in Obor de acum incolo . Asa , oja albastra a fot undeva la 14 lei , Time for romance 8 lei , cele doua sunt Choose me si Viva le green , parca 5 sau 6 lei fiecare.

Rimel alllllb  ( 13 lei ) , tus London Baby (15 lei ) , fard crema Stay all day Steel the show ( ~20 lei parca) , si un quad Wood you mind? ( in jur de 15 lei si asta)


Chestii pentru buzeee :D Tint it si ruj In the nude , luciul a fost 11 lei si rujul 10.


Si cum am promis , chestiuta cu dungi :D  , alaturi de o parte din pensulele mele :))

PS: Imi cer scuze daca unele denumiri le-am scris cu litera mica si erau cu litera mare , m-am grabit :D

3 comentarii:

  1. Chiar multe ti-ai luat:X Sa le folosesti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  2. It can help you in your business life, school, or personal life.
    The Easy Clip Fan is a must and definitely an essential for incoming college freshmen.

    To save energy, the aim was for residents to program their
    schedules for regulating home temperatures, which proved to be complex and not popular in use.


    Have a look at my blog: nest thermostat review

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...