marți, 18 septembrie 2012

First haul

Hey girls , mie in general imi plac mult postarile tip haul .
Sunt mai curioasa din fire si imi place sa vad ce si-au mai cumparat bloggeritele si ce produse au mai descoperit , plus ca e un mod de a informa cititorii ce produse detii si la ce poti face un review in viitor.
Aceste postari nu sunt pentru a ne lauda :).
Acestea fiind spuse va invit sa vedeti ce mi-am cumparat , kisses

Servetele umede , un pachet mare cu 2 pachete mici la oferta+ trei pachete de servetele individuale

Goodies from Freeman , astea sunt backup :D

Goodies from Balea , sapun lichid cu zmeura ( limited edition ) , demachiant bifazic , balsam de buze NES si un gel de dus cu grapefruit care miroase genial

Chestii random , o vopsea deschisa pt varfurile mele , un sapun cu sclipici de la Oriflame , ceai de musetel si crema din poza era luata pentru mama :))

Backup again :D 
Tot backup :))

Un creion de buze Ada , nu vad rostul creioanelor de buze si nu vad de ce as da mai mult de 2 lei pe unul , singurul din colectia mea de altfel :)) , o pensula dintr-un set de 3 ..celelalte doua au ajuns la o prietena + o oja superba cu flakies de la Essence  ( nu am ajuns la stand :( am gasit-o intr-un magazin unde mai are cateva produse )

14 comentarii:

  1. Frumos haul, multumim ca ai impartasit cu noi scumpa:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cate bunatati...Sa le folosesti cu placere. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Masca verde cu castraveti de la Freeman o am si eu si sunt foarte incantata :) Sa ne spui de cealalta cum ti se pare :)
    puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place :))) celalt e un scrub si imi place muuult , e cremos si nu zgarie pielea + ca exfoliaza doar atat cat ai nevoie si miroase superb <3

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Eu n-am incercat decat masca asta cu castravete, scrub-ul asta si inca un scrub cu zahar parca :) . Ma tenteaza acum masca cu capsuni si cioco :D

      Ștergere
  5. Ce de bunatati, sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...