duminică, 23 septembrie 2012

Cosmetics Beauty Hair 2012

Hey girls :D
Cred ca v-ati plictisit clar de targul asta , s-a scris despre el cam pe toate blogurile :)), dar cum putea sa lipseasca de pe al meu :))?
Ei bine , anul trecut nu am fost..dar anul asta nu prea mi-a placut organizarea :( , nici o harta sau pliant cu locatiile sau cel putin cu firmele participante, pur si simplu te rataceai acolo prin atatea standuri. Din ce am vazut eu pentru unghii aveau OPI , Orly ,Zoya ( cam ciudat omul de la stand..) , Ciate , Essie , CND , Kinetics , Jordana , Milani etc. si la categoria random am vazut Malu Wilz , Top line care aveau mai mult un magazin inghesuit decat un stand , Make-up Studio, Morrocan Oil , Fudge , Skin 79 , Tangle Teezer etc.
Din pacate eu nu am vazut niciun stand China Glaze , nu sunt sigura daca a fost vina mea ca nu l-am gasit sau pur si simplu nu au avut , parca am citit la alta bloggerita ca nu au avut .
Din fericire pentru bugetul meu , am plecat acasa doar cu minunata Tangle Teezer ,redusa la 50 lei ,  stiam eu ca urmeaza o spargere la standul Essence ,asa ca m-am controlat :)).
Din pacate nu am avut aparatul la mine si nu mi s-a parut frumos sa fac poze cu telefonul si sa le pun pe blog , am si eu principii :D! Asa ca am decis sa imprumut cateva poze de la Georgia si sper sa nu se supere pe mine :D.
Kisses

2 comentarii:

  1. Essence merita toate eforturile...abia astept sa vad si eu un stand. Sa folosesti cu placere Tangle Teezer-ul. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc , e geniala peria aia :)) . Essence chiar merita , din ce am luat ieri am incercat doar fardul crema si e geniiiiiial , e un fel de "eye stain":))

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...