sâmbătă, 29 septembrie 2012

Ce mi-am mai cumparat saptamana asta (1)


E sambataa , e timpul pentru haul . 
In ultima vreme am cumparat la chestii , d'oh ! Trebuie sa ince sa mai tin si cu casa :)).
Trecem direct la subiect , asta mi-am cumparat saptamana asta :D.

Am dat o fuga pana in Sephora fiindca aveam nevoie de buretei , mi-am luat bureteii ( 13 lei ) si doua capsule pentru dus (3 lei/buc)

Essence again! Corector (12 lei ) , pensula (7 lei ) , balsam buze ( 6,5 lei ) , fard crema in nuanta Camp Rock (14 lei ) , A Lovely Secret ( 5 lei ) si o oja din colectia noua , Chic Reloaded ( 8 lei)

Am ajuns si in Dm , o oja Miss Sporty (6 lei ) , gel de dus Balea cu guave ( 6 lei ) si masca Latte(14 lei )

Si in Euroland :D , stampiluta( 2,5 lei ) , perie ( 3 lei ) si doua scotch-uri cu model ( 1 leu /buc)

Si in Kaufland , dizolvant fara acetona , cred ca 5 lei bucata.

Cam atat pentru saptamana asta , pupici !

12 comentarii:

  1. Nu am auzit de Euroland , unde e ?
    Sa le folosesti cu placere !

    RăspundețiȘtergere
  2. Uuuu cate bunatati...Sa le folosesti cu placere! :):*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* , la cate mi-am luat il ultima saptamana nici nu stiu cand o sa apuc sa le termin :)))

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Am facut deja unul , cu placuta din poza si cu ojele cumparate . O sa apara saptamana asta :*

      Ștergere
  4. Si eu folosesc masca de la Kallos, pe cea cu Placenta. E foarte buna. Vreau si eu produse Essence :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu vreau de mult sa incerc Placenta , doar ca nu m-a atras mirosul prea tare :)) sper ca dupa ce termin Latte sa-mi fac curaj si sa o iau . Eu am devenit dependenta de produsele essence , sunt minunatee <3

      Ștergere
  5. cum sa dai 25 lei pe stampiluta aia?:( mai bine iti luai konad, sunt mult mai bune si au modele mult mai frumoase:( si la konad sunt 19 lei
    si gasesti chiar si pe net pe un site cu 15 lei

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe lucrusoarele, sa le folosesti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...