luni, 17 septembrie 2012

Back to school , or not?

Hey girls , cum a fost ziua de azi ? V-ati revazut colegii , etc ? 
Ei bine , dupa cum ati vazut din titlu , e un "or not " pe acolo , dar stati linistite ca nu ma las de scoala :)) , doar ca la mine nu prea conteaza ca incepe scoala , imi fac unghiile cum vreau si punct. 
Am mai facut un model pentru scoala , pe 1 septembrie parca :-?  , oricum probabil ca-l stiti , daca nu , il gasiti aici . Acestea fiind spuse , va prezint si modelul meu , din pacate nu am avut lumina  naturala cum aveam in pozele de pana acum :( .
btw : am reusit sa fac postarea datorita faptului ca a inceput ploaia si am intrat si eu in casa :)))
Kisses , voi ce ati purtat in prima ziiiiii ?







12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc :* e Rimmel London 805 grey matter :)

      Ștergere
  2. Superbe. Imi place nuanta aceea de gri. <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase sunt! Eu "crizez", se pare ca nu le mai pot lasa sa creasca, ieri le-am ciopartit din nou.. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* , ascunde forfecutele si pilele :))))

      Ștergere
  4. Foarte dragalasa manichiura, imi place nuanta ojei mult de tot :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Am si eu nuanta asta de la Rimmel, e misto :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am luat-o din greseala , nu era lumina buna in magazin si am crezut ca e alba :)) dar acum imi place mult :D

      Ștergere
  6. Foarte mult imi place aceasta manichiura, este simpla si eleganta! Eu zic ca se potriveste bine pentru prima zi de scoala!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...