sâmbătă, 1 septembrie 2012

Back to school : Colaborare cu MakeEyesPop

Buna fetelor :*
Cum prin toata blogosfera au inceput sa fie tot mai multe serii "Back to school" , am zis : Noi de ce sa nu facem una ? ..si cand spun noi , ma refer la mine si la Francesca .
M-am gandit ca eu nu sunt tocmai cea mai buna la machiaj , deci ar fii destul de greu pentru mine sa postez un machiaj pentru scoala :) si cum ea e priceputa la machiaj si eu la unghiute , a aparut o colaborare destul de draguta .
Initial aveam un alt model pentru colaborare , unde aveam si un mic tutorial in poze , dar am avut probleme cu aparatul si nu am reusit sa il public pe acela . Ideea e ca era destul de asemanator cu asta .
Tutorial in cuvinte: { Yeah , I know :))) }
1.Aplica o baza care iti va proteja unghiile
2.Aplica oja alba pe varful unghiei , pentru a creea efectul de french manicure
3.Aplica o oja alba , special pentru french pe toata unghia
4.Aplica un model pe inelar , al meu a fost facut cu stampila , dar exista stikere care sunt la fel de frumoase si usor de folosit.
5.Top coat si ai terminat :)
6.Optional se poate folosi si un spray pentru uscare rapida.








In final , pentru ca inca sunt in vacanta , eu am decis sa adaug mai multi fluturasi :D 


Pe final , va invit sa vizionati si tutorialul Francescai :).

4 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...