sâmbătă, 15 septembrie 2012

Autumn Leaves


OH ,da ! Alt proiect , stiu :))).
Nu-i asa ca e superb banner-ul astaaa !? Asa e , Anca a facut o treaba buna si de data asta. 
Bun , nu stiu cum se face dar tot timpul cand e vorba de un proiect , eu n-am timp ..sau inspiratie sa scriu :)) .
Astea fiind spuse , vreau sa ma scuz iar , dar vara s-a terminat si eu trebuie sa ma mut iar la mine acasa..deci sunt cu bagaje si probabil ca acum , in timp ce tu citesti eu despachetez . 
Primul disclaimer s-a dus , acum vine partea a doua .. culorile mele nu-s chiar de toamna..dar cum am mai spus ..vara nu am stat la mine acasa ,deci nu am avut cum sa-mi iau toata colectia de 200 de oje dupa mine si singurele nuante de portocaliu pe care le aveam erau neon ( nu foarte potrivit pentru toamna , nu? ) .Am incercat eu sa amestec un rosu cu ceva galben ,dar nuu , nu si nu! A iesit ..roz.. Asta e acum :))) va imaginati si voi ca modelul e mai portocaliu.
Acum chiar va las cu pozele :D. Sper sa treceti si pe la toate bloggeritele de la sfarsitul postarii . 










26 de comentarii:

  1. chiar imi place <3..cum se numesc culorile folosite? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. rozaliul ala mai deschis e amestecatura intre Orly Poison Apple si Rimmel London Lemon drop si culoarea mai inchisa e Orly Ruby :) .Pentru stampila am folosit oja neagra konad . Ma bucur ca-ti place :*

      Ștergere
    2. deci acum se lungeste wishlist-ul meu de oje =))). imi cumpar o oja...dupa mai adaug 5 :-<. sunt super <3

      Ștergere
    3. Eu am facut in ultima vreme o curatenie crunta la oje :))) mai nou are si mama o colectie destul de mare de oje :))

      Ștergere
  2. cat de draguuuut ! Ma enervez cand ma gandesc ca eu niciodata nu pot avea asa ceva:)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce unghii poti sa ai!!! Ar trebui sa fie ilegal >:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Toamna are si nuante de rosu,deci merge perfect cu manichiura ta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. manichiura ma duce cu gandul la vara, o vara tarzie, e super!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu portocaliu sau fara, manichiura este ft. draguta:). Pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Femeie, fara perdea iti spun ca te urasc. >_> Ai niste unghii absolut superbe! >:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :"> multuuuumeesc :* , o sa fac abstractie de prima parte :)))))

      Ștergere
  8. Foarte draguta manichiura! Nu stiu de ce, dar si pe mine ma duce cu gandul la vara. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* , pai vara asta s-au purtat destul de mult manichiurile cu buretelul , poate de asta ;)

      Ștergere
  9. Imi place cum arata! Stiu ca stampiluta reprezinta o frunzulita, dar pe mine ma duce cu gandul la patrunjel :P

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...