luni, 27 august 2012

Random : Max Factor Fantasy Fire

Hello girls :D
Hell ya , nu-i nici miercuri si nici duminica si nici vreun proiect :))) ..pur si simplu nu-i de mine faza cu postatul intr-o zi anume , deci de acum postez cand am eu chef si ce vreau . punct :))).
Tocmai am primit aceasta oja si e SUPERBA in adevaratul sens al cuvantului.
Aceasta oja este un dupe , dupa parerea mea muuuult mai frumos si mai elegant , al ojei scoase din productie Clarins 230.
Pur si simplu imi pierdusem cam orice speranta ca o sa mai prind o revista cu aceata oja ,dar pana la urma e a mea si asta e tot ce conteaza.
Pe unghiile mai inchise am folosit o baza neagra si 2 straturi de FF si pe cea mai deschisa o baza alba si tot tacamul .
Va las cu pozele ca probabil sunteti curioase.
Kisses.








12 comentarii:

  1. Arata tare bine FF-ul. Parca mi s-a facut si mie pofta de o oja inchisa la culoare ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ce zici :D toata vara am purtat culori deschise si neoane , acum de vreo 2 manichiuri tot ii dau cu culori inchise :))

      Ștergere
  2. Interesanta combinatie, nu m-as fi gandit, imi place mult in schimb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :) ma bucur ca-ti place combinatia .E o oja intr-adevar speciala <3

      Ștergere
  3. Mie nu-mi place cum arata pe negru, dar pe alb :X:X:X E divina! Mi-am luat Graffiti si o port de sambata, dar nu m-am incumetat sa fac poze, la cat de minuscule imi sunt unghiile :))
    Acu' parca as vrea si oja mov, dar n-am bani de dat, am datorii la stat :)) [Scuze, ma ia valul] :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha :))) la mine e exact invers :D pe negru are niste reflexe geniale , asa pe alb se vad doar cele rosii :))

      Ștergere
  4. Foarte draguta !Imi place mai ales inelarul :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Iubesc ojele inchise la culoare, la acesta i se potriveste la perfectie numele de Fantesy Fire! Arata foarte bine pe unghiutele tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D eu nu sunt asa fan al ojelor inchise , dar asta e chiar speciala :)

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Yup :D si mie tot aia imi place cel mai mult :D

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...