marți, 21 august 2012

Naked Tuesday

Hey girls :D
Yeah , cu proiectele mele s-au cam dus postarile mele de miercuri si duminica..but sunt aici si sunt gata sa va arat un nou proiect la care particip . [ Yey!]
Impreuna cu cateva ( mai multe) bloggerite am decis sa facem si un proiect cu o tema mai purtabila , cea cu glitter , trust me..nu era deloc :))).
Eu din pacate nu prea le am cu nude-ul , deci o sa fiu probabil veriga echipei sau cum imi place mie sa-i spun " fata cu nude-ul mai non-nude" :)))).
La sfarsit gasiti lista cu fetele participante , treceti si pe la ele ca sunt tare talentate si au diferite chestii nude , nu doar manichiuri:)


Roxanna Bella: www.mayasecret.com

14 comentarii:

  1. folosesc aceasta culoare mai mult toamna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-o prea folosesc :)) imi plac mai mult culorile tari :)

      Ștergere
  2. Imi place foarte mult nuanta. Eu as purta-o mai des ;)) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place :D e Astor 131 , cea la sticluta mica daca vrei sa o cauti :)

      Ștergere
  3. arata frumos rau de tot, mi se pare ca ai imbinat foarte smecher nude-ul cu sclipiciul! grozava idee!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata frumos, cred ca ai combinat proiectele :)) Asta e Glittery Nude :)) E frumos! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha :))) da , sa stii ca le-am cam combinat :)))

      Ștergere
  5. Combinatie foarte frumoasa si eleganta, se potriveste la orice tinuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place :) eu credeam ca-i cam fail ;))

      Ștergere
  6. imi place combinatia insa as fi aplicat acel sclipici la baza unghiei..parca arata mai chic :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu m-am gandit la asta , chiar o sa incerc data viitoare :D

      Ștergere
  7. Imi place, cred ca si varianta Alexandrei ar fi foarte draguta.
    Cum sa crezi ca-i cam fail.. arata f biine!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...