vineri, 17 august 2012

Glittery Friday



Hey girls :)
Stiu ca nu am postat miercuri , dar am avut ceva probleme cu internetul si nu prea am reusit sa imi programez ceva sau macar sa va anunt .
Poate ati aflat sau nu , in blogosfera a aparut deja un proiect asemanator cu acesta , cel al Monicai Pusc legat de culoarea rosie ..forte diferit din fericire de ceea ce facem noi aici :)).
Stiu ca poate modelul meu nu osa vi se para cine stie ce inspirat , si credeti-ma! Nu e! Am mai facut ceva in genul aici , unde veti gasi si un tutorial care sper sa va ajute :) .
Well , cam atat aveam sa va spun :) , sper sa treceti si pe la celelalte bloggerite dragute si talentate cu care am colaborat la acest prim proiect  , lista o sa o gasiti la sfarsitul postarii .
Daca va plac genul asta de proiecte , va sfatuiesc sa stati pe aproape fiindca in curand veti avea parte de inca o supriza asemanatoare .
Kisses si sper sa nu bagati in seama sclipiciul de pe piele :))) e chiar dificil sa lucrezi cu el :D.










Inainte sa va prezint lista cu participantele , as vrea sa va spun si o parere personala despre aceasta colaborare..  Ei bine , acest proiect a fost deschis de Miu Miu , toate bune si frumoase..doar ca nu mi s-a parut tocmai ok sa nu existe reguli , perioada de inscriere si alte reguli bine stabilite! Mie nu-mi place sa postez asa de capul meu si am decis ca nu voi mai participa la astfel de proiecte decat daca au un regulament care sa fie respectat .
Minnie Angel (Iulia Fratieanu): http://welcome-to-disneyland.blogspot.ro/
Blossoms (Stefana Sso): http://theprettyblossoms.blogspot.ro/
Miha.ela (Mihaela Pojogu) - http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/
CatalliNails (Catalina Oprea) http://catallinanails.blogspot.ro/
Anca Ancutza alis Juliet- http://www.juliet.ro
Fashion iz my drug ( Madalina Herman ) - http://fashionizmydrug.blogspot.ro/

23 de comentarii:

  1. Liniutele alea le-ai facut cu banda sau cu oja, auzi la ea nu e cine stie ce.. ia pune-ma pe mine ca eu nu as putea sa ti-l reproduc :D
    Sunt foarte frumusele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh nuu , sigur ca l-ai reproduce :) nu e chiar asa greu de facut :)) .
      Liniutele sunt facute cu striping tape , gasesti pe ebay la 2-3$/10 benzi :) ieftine si foarte faine , faci o gramada de modele cu ele :))

      Ștergere
  2. Ce dragute sunt, imi place la nebunie ce culori ai ales sa combini.

    RăspundețiȘtergere
  3. Servus. Am gasit blogul tau in lista blogurilor participante la acest proiect si am observat ca ai multe postari cu manichiuri, ceea ce imi place mult. Nail artul este un hobby foarte important pentru mine.
    Superb arata ce ai creat pentru 'Glittery Friday' iar unghiile tale au o forma frumoasa! Sa ai parte de un weekend minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac si ca m-ai descoperit , sper ca de acum inainte sa ma urmaresti si sa nu te dezamagesc in modele :))

      Ștergere
  4. Frumoase unghiute, mai e o bloggarita care a facut french cu sclipici, dar model diferit. Imi place ce ti-a iesit!
    In alta ordine de idei, s-a spus de la inceput ca nu-s reguli si se poate inscrie orice bloggarita, mai ales ca nu a fost deadline [pacat ca nu pot sublinia ce scriu:D], cine a vrut s-a inscris, iar cine nu nu si gata. Nu era un proiect de mare amploare ca sa fie reguli stricte, mie mi s-a parut chiar foarte ok sa fie asa. Poate pe viitor vor fi reguli, insa nu mi se pare frumos sa zici ca "nu-ti place sa postezi de capul tau".. pai nu postam fiecare de capul nostru pe bloguri?! Mie-mi place de tine, dar nu-mi place sa iscam discutii din orice. Sunt pe principiul: nu-ti place, nu te bagi si gata. :) Sper sa nu te superi, e doar parerea mea si am simtit nevoia sa o spun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai linistita , nu am de ce sa ma supar :) . Eu de fel sunt maniaca a regulilor , imi place sa iasa totul perfect si nu mi-am dat seama de la inceput ca nu trebuie sa ma bag daca nu imi convine ceva :)) . Invatam din greseli oricum

      Ștergere
  5. Dragute unghiile. Eu am mai facut french cu sclipici, dar alt model si cred ca de mine spune AlexantzA ;))
    Si da, chiar se lucreaza cam greut cu sclipiciul acesta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da da, la tine am vazut!:D dar la cate "sclipicioase" am vazut azi...m-am zapacit!:))

      Ștergere
    2. Stiu :D am vazut si modelul tau si e tare dragut :) trec in curand si pe la tine cu comentarii :)

      Ștergere
  6. Verdele imi place cel mai muuult!! Ah, ce-as vrea si eu sa-mi iasa asa :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Mie unghia mica mi-a placut cel mai mult :)) . Daca incerci sigur o sa iti iasa :)

      Ștergere
  7. Foarte frumos, ce as vrea sa am si eu unghii asa lungi!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...