sâmbătă, 11 august 2012

Batalia demachiantelor : Cosmetic Plant vs. Bioten

Hello girls !
Postez putin mai devreme , maine am putina treaba si nu o sa am timp de postari :D.
E duminica , it's time for reviews!
Am citit acum cateva zile pe un blog strain , o postare despre o batalie a demachiantelor care mi s-a parut foarte interesanta . 
Cum eu nu prea stiam despre ce sa postez astazi , m-am gandit ca poate o astfel de postare o sa vi se para interesanta.
La viata mea nu am incercate foarte multe demachiante , de cateva luni m-a prins "febra demachiantelor"..pana acum foloseam servetele demachiante imbibate in lotiune micelara :)).
Batalia de astazi se da intre Cosmetic Plant Lapte pentru fata si Bioten Lapte Demachiant cu miere si cimbrisor.

1. Cosmetic Plant Lapte pentru fata cu galbenele , vitaminele A,F si pantenol



Ei bine acest demachiant este ultima mea achizitie si pot sa spun ca isi face treaba foarte bine.
Ce am observat 
  • curata foarte usor si e bland cu pielea
  • nu irita pielea din jurul ochilor si nu ma ustura ochii de la el
  • este destul de hidratant
  • are o consistenta foarte cremoasa
  • este destinat tuturor tipurilor de ten
  • vine intr-un recipient de 250 ml
  • are un pret convenabil , nu il mai stiu exact dar sigur era undeva la 12-13lei
  • are un miros subtil de galbenele 
  • are ingrediente foarte ok , doar un singur iritant







2.Bioten Lapte Demachiant cu miere si cimbrisor 


Acest demachiant cred a fost cam al doilea pe care l-am incercat , primul fiind unul de la Oriflame din gama Optimals parca ..deci va dati seama ca a fost holy grail pentru mine:))).

Ce am observat : 
  • comparativ cu CP curata putin mai greu si cand purtam un machiaj mai complex foloseam si trei straturi..
  • nu irita pielea din jurul ochilor
  • hidrateaza pielea 
  • are o consistenta mai usoara si mai lichida decat CP
  • este destinat tenului normal sau mixt , exista si varianta portocalie pentru ten uscat sau sensibil
  • vine intr-un recipient vernil de 200ml
  • are un pret accesibil , ~11 lei
  • nu suportam mirosul , e asa..cam intepator pentru gusturile mele
  • are ingrediente cam ...varza! are >5 iritanti si sincer daca nu il primeam cadou , clar nu il cumparam!






Concluzie :
Cosmetic Plant castiga detasat datorita consistentei , ingredientelor si clar a efectelor pe care le are asupra tenului meu.

Pana data viitoare (miercuri) , va pup !

3 comentarii:

  1. Eu l-am avut doar pe cel de la Bioten si mi-a placut destul de mult:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello There. I found your blog the usage of msn. That is
    a very well written article. I will make sure to bookmark it
    and return to read more of your helpful information.
    Thanks for the post. I will definitely return.

    My site :: stadtwiki-Ulm.De

    RăspundețiȘtergere
  3. When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment is added I get
    several e-mails with the same comment. Is there any way you can remove me from
    that service? Thanks a lot!

    Take a look at my web page :: free basketball drills for Beginners

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...