duminică, 15 iulie 2012

Review : ♥Geluri de dus Complex Apicol Veceslav Harnaj ♥Floral&Floramin♥

Hey girls !
Dupa cum probabil ati aflat din titlu, astazi a venit randul celor doua geluri de dus de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj  . 
Deci , acestea sunt "vinovatele"acestei postari .
Mai inainte de toate , vreau sa va spun ca pielea mea este foarte sensibila si nu se intelege prea bine cu gelurile de dus , in prezent folosesc doar gel de dus Sebamed cu ulei de masline care nu-mi irita deloc pielea si care nu-l voi schimba never :D , deci am avut o oarecare retinere inainte sa folosesc aceste geluri de dus.




Voi incepe cu gelul de dus Floral , deoarece acesta mi-a placut cel mai mult 
 Dupa cum probabil ati observat deja , este un gel de dus antibacterian care contine ulei de samburi de struguri si propolis . Imi place mult cum curata pielea acest gel de dus , nu o usuca , nu mi-o irita deloc si cu toate ca eu nu sunt un fan al mierii acesta are un miros subtil care nu persista dupa ce iesi din dus si o textura extrem de usoara . Am folosit gelul acesta de dus cam trei saptamani si am observat ca am scapat de monstruletii care imi mai apareau pe maini din cand in cand , deci chiar mi se pare genial acest gel .

La ingrediente sta chiar binisor , cu 2 iritanti puternici , si un iritant mai "usor".
Il gasiti aici , la pretul de 13 lei si eu cu siguranta o sa-l recumpar .



Ei bine , acum sa trecem la Floramin ..
Acest gel de dus este pentru piele intens hidratata si contine ulei de migdale dulci.
 Eu una nu m-am inteles prea bine cu el ( o sa vedeti la sfarsitul postarii ce experienta "placuta"am avut cu el ) , asa ca i l-am oferit unei prietene spre testare in schimbul unei pareri sincere , deci sa incepem :D.
"Floramin este un gel de dus promitator ; cand am inceput sa il folosesc  , pielea mea nu era chiar foarte hidratata fiindca mereu neglijez crema de corp sau untul  , dar acest gel de dus chiar si-a facut treaba. Am simtit o diferenta destul de mare dupa cateva folosiri . Am testat acest gel in jur de doua saptamani si sunt multumita de el . Are o formula usoara , un miros placut , dar nu foarte persistent de migdale si curata pielea destul de bine . "

Cu toate ca au aceleasi ingrediente "problema " in comun , mie acest gel de dus mi s-a parut foarte diferit de Floral.
Il puteti cumpara de aici , la pretul de 12 lei .
 

 Si ca sa vedeti totusi ca eu nu m-am inteles prea bine cu acest gel de dus , o sa va arat dovada . 
Mi-am tratat aceasta "frumoasa" iritatie cu ceai verde concentrat in care ma dizolvat o pastila de aspirina netamponata .



Disclaimer :  Stiu ca nu e tocmai frumos sa-mi arata "pulpitele de pui de Crevedia"insa am simtit nevoia sa-mi justific parerea putin negativa .
Nu sunt buna la "impodobit " produsele , deci scuzati acele panglici dezordonate :)).
Cu toate ca aceste produse au fost primite spre testare , parerea mea despre aceste produse nu a fost deloc influentata. 

Pana data viitoare , pupici :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...