duminică, 22 iulie 2012

NOTD : Se poarta animal print-ul ! + un mic bonus

Hey girls :-h.
Cred ca a venit timpul pentru o noua postare , si cum in ultima vreme am cam lenevit :D ..am decis ca de acum incolo voi posta de doua ori pe saptamana MIECUREA SI DUMINICA :).
Dupa cum o sa vedeti in pozele urmatoare .. mi-am taiat unghiuteleeeee:((! Trissssst , stiu.
Pentru acest notd am folosit o oja taupe, placuta m57 de la Konad , base coat , top coat si pentru stampila am folosit Essence Where is the party. 
In primele poze am marginile nesterse din pacate..am realizat dupa primele poze ca nu sunt sterse..asa ca le-am sters :)) . Dar am ramas fara baterie si nu am apucat sa fac decat 2-3 poze cu marginile sterse..deci o sa le postez pe toate .







Un mic bonus , asta a fost ultima manichiura a mea cu unghiile inca mari :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...