duminică, 17 iunie 2012

Who doesn't love : S-he Stylezone #317 ?

Hey girls !
Cred ca toate fetele au auzit cel putin o data in viata de ojele de la Chanel , sunt acele oje pe care nu le poti avea fara sa ai un venit muult peste mediu .Cei de la Chanel insa au culori destul de obisnuite la oje , insa au o nuanta mai speciala care mi-a atras si mie atentia , si anume Peridot.
Denumirea de Peridot are mai multe proveniente , una dintre ele ar fi de la coloritul insectelor ,
iar cealalta de la o piatra semi-pretioasa cu acelasi nume 
Mai multe informatii despre etimologia cuvantului Peridot si despre alti inlocuitor de succes pentru oja pe care urmeaza sa v-o prezint gasiti la Andreea , o bloggerita pe care o urmaresc cu drag si vreau s-o felicit pentru articolele interesante pe care le scrie.

Deci , sa trecem la oja :D.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.








Din pacate aceasta oja nu este tocmai fotogenica , deci mi-a fost foarte greu sa ii surprind reflexele .
Gasiti aceasta oja doar in DM , la pretul de 12 lei si intr-o cantitate de 10 ml .
Cand am vazut-o prima data pe net , nu mi-a placut...dar cand am vazut-o in raft nici n-am mai stat pe ganduri si am luat-o :)).
Mi-a placut si la capitolul rezistenta , fiindca dupa 4 zile de purtare era intacta , fara nicio zgarietura , iar dupa 7 zile inca arata acceptabil . Ambalajul este putin cam ciudat , mie personal nu-mi place capacul pentru ca sunt obisnuita cu cele cu un capac putin mai lung . Pensula este una normala .
Un alt minus este faptul ca se usuca prea repede si nu reusesc s-o aplic prea uniform din cauza asta , plus ca mai face si bule :(.
Si pe sfarsit , putin edit ca sa vedeti culoare exacta a ojei :D


Cam atat pentru azi .
XOXO

4 comentarii:

  1. Ma bucur ca iti plac articolele mele :"> Sa porti sanatoasa oja. Eu nu am mai folosit-o de cand am facut postarea ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu o am cumparata de o luna si ceva si de abia acum am folosit-o :))sper s-o folosesc mai mult de acum :))

      Ștergere
  2. superbaaa, o sa o iau si eu...
    asil

    RăspundețiȘtergere
  3. It is cоnstгuсteԁ up fгοm diffeгent grаԁes of ѕmall сombination that havе been befоrehand coateԁ in scoгching bitumen that acts
    as a bіnder ωhеn miхed comрrehеnsіvеlу
    with incгеdibly hot аѕphаlt.

    Вuіlding pizzа is entertaining, nоt that hard,
    and a beautifully іmagіnаtivе way tо impгеѕs cоlleagues and ѕpouse аnd children
    wіth уour cooking ѕκill-sets - anԁ аlso make ԁelicious meals thаt don't crack the spending budget. The Emancipation of Mimi is the tenth studio album by American singer Mariah Carey.

    my blog; Http://mouthyew10.soup.Io

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...