duminică, 24 iunie 2012

Un fel de skin-care sau despre demachiere.

Hi girls :)
Dupa cum poate stiti deja , cea mai importanta parte a unui machiaj este demachierea . De ce ? Pentru ca atunci cand vrei ai un machiaj impecabil , tenul tau trebuie sa arate cat de cat decent ; niciodata un machiaj nu o sa arate impecabil pe un ten plin de imperfectiuni si in plus atunci cand ai un ten frumos nici nu mai ai nevoie de mult machiaj .
Dimineata , cu toate ca nu ai dormit machiata , este foarte important sa te demachiezi si sa iti speli fata cu un gel special pentru curatarea fetei pentru a elimina toate bacteriile acumulate in timpul somnului . Eu folosesc un gel de la Nivea .
Dupa ce imi curat fata , in caz ca am cosuri aplic un tratament , clatesc si apoi aplic o crema hidratanta potrivita tenului meu si daca am chef si timp ma machiez .

Seara acord tenului meu mai multa atentie decat dimineata , mai ales daca am purtat machiaj in ziua respectiva.
Imi demachiez ochii cu un demachiant special pentru ochi si buze , mie personal imi plac cele bifazice si alternez o zi Balea , o zi L'oreal.
Pentru fata folosesc 2 "straturi "de lapte demachiant , la fel ..alternez o zi Bioten si o zi Garnier.
Si pentru ca eu consider ca nici asta nu-mi ajunge , cu o discheta demachianta inmuiata in putina lotiune micelara Bioderma imi demachiez inca odata fata.
Dupa toate astea , folosesc un gel pentru curatarea fetei  de la Vichy si daca am imperfectiuni folosesc un tratament dupa care clatesc si aplic o crema hidratanta .
O data pe saptamana aplic o masca de argila si imi exfoliez tenul cu cafea si ulei de masline sau cu un exfoliant din comert.


Dupa cum vedeti , pentru a avea o piele ingrijita nu e suficient sa folositi un lapte demachiant si la revedere , oricat de bun este acel produs si de scump , nu o sa curete tot machiajul si o sa va treziti cu cine stie ce monstruleti pe ten .
Kisses :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...