luni, 11 iunie 2012

Who doesn't love : China Glaze Atlantis?

Buna fetelor :D
Astazi va prezint
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Exact! China Glaze Atlantis !
Este o oja superba , pe care o gasiti la Roxana la pretul de 23 de lei .
Este o oja rezistenta [am purtat-o 5 zile , tinand cont de faptul ca pe unghiile mele nu rezista mai nimic intact mai mult de 2 zile ] , sclipiciul este superb si are o tenta de argintiu holografic la soare , se usuca suficient , are un luciu superb [in poza nu am folosit topcoat] , este opaca [ 2 straturi in poza ] , are 14 ml , este prima mea oja China Glaze [ PS: nu ultima ! deja am comandat alta :D].
Cam atat pentru azi , va las cu alte poze , bye-bye :*





5 comentarii:

  1. Arata genial :D. Am vazut-o si eu in realitate si-mi place mult :). O sa vezi ca o asa tot dai comenzi :)). Eu in decursul a doua luni am facut deja 3 comenzi cu per total 8 oje. Astept ultima comanda :D.

    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoooooos arata!:X Eu nu-s cu verdele, dar asta e geniala!

    RăspundețiȘtergere
  3. Right now it seems like Wordpress is the preferred blogging platform out there right now.
    (from what I've read) Is that what you're using on your
    blog?

    Here is my blog post sleep Apnea treatment

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...