duminică, 20 mai 2012

Papuceii Grendha de la ZorileStore.ro

Hey Girls :D
Din pacate nu am mai postat de foarte mult timp :( , am avut probleme cu blogger care nu m-a lasat sa incarc poze sau sa postez ceva :(.
Sper totusi ca cei de la ZorileStore.ro sa nu fie suparati pentru ca nu am facut postarea la timp :).
Dupa cum probabil stiti din postarea asta , m-am inscris la campania Zorile :D! Pana pe 23 aprilie insa n-am primit nicio veste , deci clar nu ma asptetam sa mai primesc , crezand ca nu am mai fost acceptata in campanie :)) . Insa in acea zi a sunat curierul care mi-a adus aceasta frumoasa pereche de papucei .
Cei de la Zorile au nimerit exact marimea si modelul pe care le-am ales , eu chiar fiind mirata dupa ce vazusem ca altor fete li s-a trimis altceva decat modelul ales .
Acesti papucei sunt foarte comozi , au un model superb pe talpa , sunt usori , au talpa dintr-un material asemanator plasticului ( foarte flexibil insa :) ) si sunt perfecti pentru vara ! I-am purtat de cateva ori si m-am simtit foarte lejer in ei .
Vreau sa le multumesc celor de la ZorileStore si inca odata imi cer scuze pentru intarzierea mea :(.






3 comentarii:

  1. Si eu am primit aceasi pereche :) inca nu m-am convins daca ii plac sau nu :-s

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi plac :)) , recunosc ca de abia dupa ce am completat documentul am vazut ca au si pe negru , dar acum ma multumesc si cu astia :))

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...