marți, 12 iunie 2012

All about polishes TAG

Buna fetelor!Am gasit zilele trecute un tag foarte interesant , si m-am gandit ca poate v-ar interesa raspunsurile mele .
1. Care este firma ta de oja preferata?
Sincer am multe firme preferate , dar ca sa dau un raspuns , o sa zic Flormar.

2. Oja cu sclipici sau fara? 
Iubesc sclipiciul , dar nici ojele fara nu sunt mai prejos , deci ambele!

3. OPI, China Glaze sau Essie?
Ei bine , OPI nu imi place deloc pentru ca nu rezista , CG sunt ok , Essie sunt geniale! Aleg Essie <3

4. Cat de des iti schimbi oja pe unghii?
Depinde de rezistenta ojei, uneori tin o manichiura si 5 zile , iar alte ori doar o zi .

5. Care este culoarea ta preferata pentru unghii? 
Taupe!
6. Culori inchise sau culori deschise? 
Culori inchise nu prea port , deci culori deschise.

7. Ce ai pe unghii in momentul asta? 
Rimmel Azure :D

8. Oja mata pe unghii, in or out?
In! Ador ojele mate .

9. Manichiura frantuzeasca, iti place sau nu?
Depinde, vara imi place sa port french-uri colorate , deci da !

10. Culoarea preferata pentru iarna?
Pai eu una nu prea tin cont de anotimp , cred ca iarna asta am avut unghiile cam in toare culorile :)) , dar cel mai des am folosit sclipiciul :)



Cam atat pentru azi , va pui si fiti frumoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...