joi, 5 aprilie 2012

Review : Fond de ten Rimmel London Match Perfection

Buna fetelor :D
Astazi o sa va impartasesc parerea mea despre Match Perfection .
Dupa cum stiti , pana acum foloseam o combinatie intre Vichy Aerateint si Flormar Mat Touch , de cand a venit primavara am simtit ca aceasta combinatie imi incarca prea mult tenul si am simtit nevoia de a folosi un fond de ten mai lejer. Cu toate ca tenul meu nu e in momentele lui de glorie si ma confrunt cu acnee in zona barbiei , acest fond de ten in combinatie cu un corector reuseste sa-mi ofere un ten flawless .
Are acoperire mica spre medie , consistenta e foarte usoara , are spf 15 , este foarte hidratant ,e putin cam greu de aplicat cu pensula de stipple daca nu e umezita putin inainte de aplicare si pretul e ok (in jur de 40 lei) . O sa va arat un mic swatch si o poza cu produsul . Singurul lucru care nu imi place la acest produs este ca se gaseste in nuante cam inchise , eu am cea mai deschis nuanta ( 100 Ivory ) si totusi imi e putin prea inchis , dar nah ..acum ca vine vara si ma mai bronzez putin o sa fie perfect :) .
In concluzie , daca va doriti un fond de ten lejer si la un pret bun , vi-l recomand pe acesta !
Ii dau 9,5 din 10 , pentru ca nu-mi place mirosul :D.
Va pup , bye-bye !



Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...