marți, 17 aprilie 2012

Campanie Vichy - Testeaza Normaderm cu Clarra

Buna fetelor :D
Dupa cum probabil ati tot vazut prin blogosfera romana , cei de la Vichy au inceput o campanie de testare a cremei de fata Normaderm alaturi de 6 bloggerite (Special Koko,Adyna , Anda, Miu Miu, Clara si Beauty By Jules ) . Daca doriti sa va inscrieti in aceasta campanie puteti intra pe unul din blogurile fetelor care gazduiesc aceasta campanie si sa lasati un comentariu ce cuprinde o scurta istorioara a problemelor tenului vostru ; daca aveti blog , puteti face o postare in locul banalului comentariu .Eu am ales sa ma inscriu pe blogul Clarrei . Si eu zic sa incepem :D!
Din pacate , nu am fost una din fetele norocoase sa aiba un ten de invidiat , fara roseata , fara luciu , fara pete , fara imperfectiuni intr-un cuvant! Din contra , tenul meu e o harababura totala asezonata cu pete si puncte negre .Toate lotiunile pentru puncte negre incercate de mine nu faceau decat sa curete la suprafata , dupa 2 zile o luam de la capat si tot asa .. Am mai incercat si plasturi de la Balea , acesti plasturi smulg punctele negre si lasa un fel de spatiu care in maxim o saptamana se umple cu praf si reapar punctele negre . Am incercat multe produse , momentan testez creme naturiste , Carpicon&c.o . Cu putin timp in urma eram gazda unui tip de acnee de toata frumusetea , care dupa lungi tratamente cu Brevoxyl m-a parasit .Acum nu ma pot plange de tenul meu, dar nici nu ma declar perfect multumita de el  datorita punctelor negre si din cand in cand a cosurilor . Cand realizez cat ma chinui sa arate cat de cat bine si folosesc o gramada de produse pentru a il ajuta si vad fete care au un ten curat si nu fac nimic , nu folosesc demachiant , nu isi exfoliaza tenul , nu il hidrateaza etc. imi vine sa ma dau cu capul de pereti , ma gandesc ca  probabil nu am dat peste produsul perfect tenului meu si ca poate aceasta crema de la Vichy ma va ajuta sa scap de vesnicele mele puncte negre si pete .
Si acum ca v-am descris putin tenul meu  , sa trecem la crema :D!
Crema noastra Normaderm promite ca va corecta imperfectiunile , porii dilatati , luciul , roseata , petele si relieful neuniform .In schimb nu contine parabeni ( un mare plus din partea mea :D) , este noncomedogenica ( inca un plus , sigur lupta impotriva punctelor negre!) , hipoalergenica si potrivita tenului sensibil . Pe langa asta , se poate folosi ca baza de machiaj! Nu stiu de ce , dar pe mine descrierea acestei creme ma face sa visez a un ten perfect , o crema perfecta si multifunctionala :)) , ceva gen , in sensul bun  :

In final , sper sa am ocazia sa fiu una din cele 6 norocoase care vor testa aceasta crema si daca nu o sa am aceasta sansa , probabil ca o sa mi-o cumpar :D.
Pupici :*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...