vineri, 2 martie 2012

♥Review♥Oriflame Visions Trio Eyeshadow♥ partea I ♥

Fetelor ♥
Zilele trecute ma uitam prin gentuta cu farduri si am gasit acest trio cu albastru de la Oriflame.
Desi in am de cateva luni nu prea l-am folosit , asa ca am decis sa le incerc . Nuantele mi se par foarte pigmentate , rezista cam 5 ore fara primer pe pleoape , apoi isi mai pierd din intensitate . 
Au un miros fin de parfum . Imi place ambalajul♥ , mi se pare chiar adorabil . Pretul nu il mai stiu exact , undeva la 10 lei cred :-? . Mai am acest fard si in varianta mov , doar ca pe acela inca nu l-am testat sa stiu ce si cum :d . Promit ca o sa revin in cateva zile cu un review +swatch si la acela .
Va las cu pozele ! 
Kisses ♥♥♥



Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...