sâmbătă, 18 februarie 2012

♥Review ♥ Orkide #212♥

Hey ladies♥
Aveam acest negru-albastrui de mult timp..insa intotdeaua am avut impresia ca e o oja apoasa si nu foarte opaca.
Am dat 2,5 lei pe ea si sunt mai mult decat incantata.
Pe langa faptul ca nuanta este foateee frumoasa , mai  rezista si destul de bine si se usuca relativ repede.
Dupa primul strat eram foartee sigura ca nu m-am inselat in privinta opacitatii , fiindca nu era prea uniforma..dar dupa al doilea am ramas wow :))! Era exact culoare din sticluta :D
Va las cu pozele , kisses♥♥♥





4 comentarii:

  1. cRED ca se vede superb peste o oja neagra :D

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am incercat :)) mi-ai dat o idee pt manichiura urmatoare :)) Acum mi-am luat flormar 418 <3 de abia astept sa vad cum e :)

    RăspundețiȘtergere
  3. o am si eu! e superba!!! :D:D :X:X eu una o ador... trebuie data in mai multe straturi (de obicei eu o dau in 3 straturi)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a placut si in 2 straturi :) , e chiar faina. Am incercat-o si peste negru si e supeeeerba!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...