joi, 16 februarie 2012

♥Review Golden Rose #24♥

Buna fetelor !
Primisem de la mosul meu de la scoala , trei oje , un albastru dragut foarte putin sidefat care l-am folosit aici  , rozul acesta si un cracker lila .
Initial n-am fost prea incantata de culoare , mi se pare cam tipatoare , si inca mi se pare..dar fiindca tot am stat acasa saptamana asta am zis s-o incerc .
Mi se pare foarte opaca , de rezistat nu sunt sigura cat rezista fiindca am purtat foarte putin oja asta si cu un glitter rosu pe deasupra , deci nu prea puteam testa calitatea .
Va las cu pozele
Kisses♥







6 comentarii:

  1. Arata foarte dragut, iar unghiile tale seamana cu niste bombonici :D.

    http://www.iuliabadita.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce draguta e culoarea :x. Am si eu ceva asemanator de la Flormar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D eu mi-am luat de curand ceva asemanator de la Essence , doar ca e muuult mai lucioasa :D

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...