miercuri, 8 februarie 2012

♥Review ♥ E.L.F brushes♥

Bune fetelor♥
Mi-au sosit pensulele de la E.L.F , si m-am gandit sa le fac un mic review.
Pe cele doua pensule am dat 35 de lei , cu transportul inclus .
Le puteti achizitiona de aici  .

 1. Stipple Brush .
Toata comanda am facut-o pentru aceasta pensula , de care auzisem foarte multe pareri pozitive .
Are perii foarte moi , si da tenului un aspect flawless , perfect . Nu "mananca"o cantitate prea mare de fond de ten si ofera un aspect placut tenului , natural .  Daca nu este folosita cum trebuie , poate lasa urme pe fata dar care se pot estompa cu degetele . Am dat 18 lei pe ea si nu regret nici un banut .♥


 2. Foundation Brush
Pe aceasta pensula am dat doar 8 lei , e ok , insa nu mi se pare la fel de buna ca si cea de stipple , mananca o cantitate mai mare de fond de ten si cam lasa urme . Nu da un aspect aerat si mi se pare cam micuta , si perii sunt cam rigizi . Aplica bine fondul de ten , insa dureaza putin mai mult decat cu pensula de stipple sau degetele . Nu e o pensula rea , daca urasti sa intinzi fondul de ten cu degetele si sa te murdaresti cu siguranta e buna pentru tine.


Voi aveti produse de la E.L.F ?
Kisses ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...