miercuri, 1 februarie 2012

♥Flormar Mat Touch Review♥

Buna fetelor ♥
Dupa cateva saptamani de folosire , m-am gandit sa va prezint acet font de ten♥.
 Acesta este nuanta M306 Pastelle , si este putin cam deschis pentru pielea mea , insa il folosesc impreuna cu Vichy Aerateint in nuanta Sand care este putin prea inchis .
Rezista pe tenul meu foarte bine , are un finish natural , matifiaza putin si se intinde foarte bine♥
Am dat 41 de lei pe el , de la standul Flormar din Liberty Center Mall .
Cu siguranta pe viitor il voi mai achizitiona , poate intr-o nuanta putin mai inchisa .
Va las cu pozele ♥ sper sa va placa .


5 comentarii:

  1. Nu mi se pare foarte deschis pentru tine.. probabil intr-o cantitate mai mica, se vede foarte natural :) Isi schimba nuanta pe perioada purtarii, oxideaza?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e foarte deschis , asa e , cu pudra se vede extrem de bine . Se inchide putin in contact cu pielea

      Ștergere
  2. Arata ft dragut atunci cand il intinzi...din cate observ eu :D.
    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar e dragut , are un finish super natural <3

      Ștergere
  3. This site was... how do you say it? Relevant!

    ! Finally I have found something that helped me.
    Appreciate it!

    Also visit my blog post ... Www.Wiki.Rffst.Vtech.Fr

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...