luni, 27 februarie 2012

☠Dezamagiri☠Experienta mea cu Total Pro Beauty ☠

Buna fetelor :*
Acum ceva timp , aproape o luna am castigat un set de  12 pensule "profesionale  Annabele , la un giveaway organizat de Kleo .Acest concurs a fost sponsorizat de Total Pro Beauty care dupa cum se vede in blogosfera au fost disperati sa isi faca publicitate si au organizat zeci de giveaway-uri cu aceste pensule si cu o placa roz . Aceste pensule le puteti gasi aici , la pretul de 69 de lei fara transport. 
Si acum sa incepem , intai o sa va povestesc despre problemele cu cei de la Tpb si apoi va voi prezenta produsele.
Am castigat concursul pe data de 1 februarie , cand am si trimis datele , in saptamana urmatoare am contactat-o pe Kleo fiindca nu primisem nici macar un semn de la organizator , bun.. Mi-a trimis acelasi mesaj pe care l-a primit si ea si anume : "ANUNT IMPORTANT: Castigatorii la concursuri precum si persoanele care au comenzi active in situl nostru sunt rugati sa inteleaga firmele de curierat care nu pot livra din cauza drumurilor acoperite de zapada. Astfel avem comenzi livrate de Vineri 3 feb, la firmele de curierat Urgent Curier si GLS Curier care inca nu se stie cand vor fi livrate. Centura Bucurestiului este blocata in totalitate la aceasta ora. Va vom informa imediat ce avem noutati. Ne cerem scuze in numele lor, Total Pro Beauty"  
Asa , am zis ca e vremea cum e si pana pe 13-14 nu am mai facut nimic , apoi i-am contactat prin formularul  de contact de pe site-ul lor si mi-au spus ca sunt la curier coletele si o sa verifice . Acelasi lucru i l-au spus si lui Kleo , bineinteles . Pe 17 seara a sunat curierul sa aduca pensulele si inca un colet , am desfacut eu frumos pensulele si ghiciti ce scria pe factura care era anulata ? Pai , scria ca aceasta comanda a fost preluata de cei de la firma de curierat pe data de 16.02.2012 la ora 13:41 si in nu pe 3 cum au zis ei . In fine, pe langa faptul ca am fost mintita si sunt sigur ca mai sunt fete care au patit aceste lucruri sau care nici pana in momentul de fata nu au primit coletul , a existat o castigatoare careia i s-a incurcat premiul , si mai rau . Probabil ca cei de la Total Pro Beauty au fost mult prea ocupati cu publicitatea asta , incat n-au mai reusit sa trimita si premiile la timp si sa fie atenti la detalii , si nu ! nu o sa fac un review pozitiv doar pentru ca am primit aceste produse pe gratis , si daca tot ce am scris pana acum vi s-a parut negativ , stati sa vedeti despre pensule ce am de spus :)) .

Bun , cu toate ca in set sunt 12 pensule , eu am primit doar 11 si se vede foarte clar ca una a fost scoasa din set , ma intreb oare de cine ? In al doilea rand , cand am deschis coletul m-a izbit un miros puternic de plastic topit si chimicale , a trebuit sa deschid toate geamurile :-< , foarte neplacut .In al treilea rand , orice pensula pe care o cumpar , inainte sa o folosesc o spal , si ghiciti care a fost surpriza ? Pe langa cantitatea de         
par pe care au pierdut-o toate pensulele si pe care o pierd si acum dupa o gramada de spalari , pur si simplu m-am trezit ca incepe sa curga culoarea cu care au fost vopsite aceste pensule , va dati seama ca am facut o fata gen : o.O . In al patrulea rand , nu am avut curajul necesar sa incerc aceste pensule pe ochi , cine stie  cum imi intra vreun fir de par in ochi si ma infectam ! In al cincilea rand , dupa cum spune si titlul "Pensule profesionale Annabele" , astea numai profesionale nu sunt , sunt sigura ca toate ati avut la un moment dat cand erati la scoala pensule de un leu pentru acuarele , ei bine acele pensule sunt de 1000 de ori mai bune ca acestea . Si cu asta inchei , desi daca ma chinui mai gasesc multe defecte , ca sa nu mai zic ca sunt taiate "cu barda" =)) .

Concluzie : TOTAL PRO BEAUTY ESTE CEL MAI NESERIOS MAGAZIN ONLINE SI NU CRED CA POATE SA-MI SCHIMBE CINEVA ACEASTA PARERE , EU VA RECOMAND SA NU CUMPARATI ABSOLUT NIMIC DE PE ACEST SITE , DOAR DACA SUNTETI MILIONAR SI NU VA DERANJEAZA SA ARUNCATI CU BANII PE PRODUSE DE NIMIC ! 


Si acum va las cu pozele , si asa m-am intins destul de mult :)) 



 Aceasta este pensula taiata "cu barda" , foarte vizibil :)



Si dovezile , in prima poza am incercat sa aplic un parfum solid cu ajutorul ultimei pensule , Esec TOTAL ! 

Aici am dat cu pensula de cateva ori pe mana , fara sa aplic nimic  , mariti poza !


Sper sa fie de ajutor postarea mea , va pup :*!

12 comentarii:

  1. eu nu le mai puneam linku',le faci reclama:))

    RăspundețiȘtergere
  2. vai ce urat arata:( Imi pare rau pentru tine.
    Of...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e :)) Bine cel putin ca nu a trebuit sa platesc ceva , ca ma ofticam si mai rau :)

      Ștergere
  3. bn ca ai facut postarea ca altfel faceam prostia si imi luam.sotul meu vroia sa mi le ia drept cadou.mii de multumiri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca am fost de ajutor ! :) Chiar asta a fost ideea , sa nu si le ia nimeni ca sunt big fail :))

      Ștergere
  4. Mie sincer mi se pare cam dur review-ul tau :D
    Adica e ok sa iti exprimi nemultumirea fata de un produs dar de aici pana la spune ".Acest concurs a fost sponsorizat de Total Pro Beauty care dupa cum se vede in blogosfera au fost disperati sa isi faca publicitate" .. e putin cam mult.
    Nu vreau sa ii apar ca si mie mi-au facut muuult nervi...dar daca un produs nu e ok...nu vad de ce as "defaima" firma...poate restul sunt bune..
    E doar parerea mea :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca am reactionat cam dur , insa pur si simplu nu mi-a convenit sa fiu mintita asa pe fata, mi s-a parut nesimtire din partea lor , si de firma nu prea am zis cine stie ce , doar de cei de la conducere si despre pensule :)

      Ștergere
    2. Apropo...in prima poza sunt pensulele inainte sa "iti bagi degetele" prin ele?:D
      Am impresia ca ti-a trimis niste pensule care au fost folosite inainte...Nicidecum nu par noi..

      PS: scoate verificarea aia de cuvinte ca ma omoara:)))

      Ștergere
    3. Nu stiu s-o scot :)))))) sunt incepatoare deh :">
      Nu , pozele sunt facute aseara , cu farduri efectiv nu le-am folosit deloc ,doar ca le-am spalat aproape zilnic in speranta ca poate nu mai naparlesc si tot spalandu-le s-au decolorat :)) si de jumulite asa au venit :)))

      Ștergere
    4. Oricum n-am de gand sa le folosesc :)) , si la cum se coloreaza apa cand le spal si cum le cade parul X_X . Mai sunt si 11 in loc de 12 :))) asta e , ma consolez cu faptul ca nu stiu sa numere :))

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...